معاون صمت لرستان خبرداد:

پلمب ۱۳ واحد متخلف در خرم آباد در راستای مقابله با کرونا / تعطیلی بازار خرم آباد تا ۲۹ فروردین

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۱۶۳۳۶۵
پلمب ۱۳ واحد متخلف در خرم آباد در راستای مقابله با کرونا / تعطیلی بازار خرم آباد تا  ۲۹ فروردین
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت:بازار خرم‌آباد به دلیل وضعیت قرمز شیوع کرونا از 29 فروردین ماه تعطیل است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان"فریبرز حسامی"در گفت و گوی خبری اظهار کرد: برای تعطیلی ۲ هفته‌ای بازار، هفت گروه بر اجرای این محدودیت نظارت می‌کنند.

اوافزود: در این مدت به ۳۰ واحد صنفی اخطار داده شد ، ۱۸ پاساژ  مجتمع تجاری تعطیل و ۱۳ واحدصنفی در خرم‌آباد نیز پلمب شده است.

حسامی تصریح  کرد: براساس ابلاغ مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا و با توجه به وضعیت قرمز خرم‌آباد، گروه های شغلی ۲، سه و چهار از جمله مجتمع های خرید و تجاری و فعالیت دستفروشان این شهرستان نیز تعطیل است.

اوبیان  کرد: به همین منظور گروه های نظارتی اماکن ناجا، بسیج، تعزیرات حکومتی، بهداشت، سازمان صمت و اصناف با رعایت پروتکل های بهداشتی بر تعطیلی بازار نظارت خواهند کرد و با خاطیان برخورد خواهد شد.

حسامی گفت: اصناف و بازاربرای اجرای این طرح، همکاری و همراهی خوبی دارند به همین منظور از همه آنها جهت تعطیلی بازارقدردانی می شود چرا که با این اقدام از شیوع بیشتر کرونا در استان جلوگیری خواهد شد.

معاون صمت لرستان از مردم درخواست کرد فقط در موارد ضروری از منزل خارج شوند و با توجه به تعطیلی بازار از خیابان گردی خودداری کنند.

نظر شما