در پی میزبانی مطلوب رقابت‌های دوی صحرانوردی نوجوانان وجوانان قهرمانی کشور؛

تقدیر رئیس فدراسیون دوومیدانی از مدیر کل ورزش وجوانان لرستان

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۱:۰۲:۴۸
کد خبر: ۱۱۶۳۵۹۴
تقدیر رئیس فدراسیون دوومیدانی از مدیر کل ورزش وجوانان لرستان
هاشم صیامی از مدیر کل ورزش و جوانان لرستان و عوامل برگزاری رقابت‌های دو صحرانوردی نوجوانان وجوانان قهرمانی کشور در خرم آباد تشکر و قدر دانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ در پی برگزاری رقابت‌های دوی صحرانوردی نوجوانان وجوانان قهرمانی کشور در دو رده به میزبانی شهرستان خرم آباد ، هاشم صیامی با ارسال لوح سپاسی از میزبانی مطلوب و شایسته مدیر کل ورزش و جوانان لرستان، هیات دو و میدانی استان و همچنین از تمام عوامل برگزاری این رقابت‌ها تقدیر و تشکر کرد.

لوح تقدیر و سپاس فدراسیون طی مراسمی به حشمت اله امان الهی مدیر کل ورزش وجوانان لرستان توسط سیاوش سپهوند رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون دومیدانی ورئیس هیات دومیدانی استان و ایرج سپهوند دبیر هیات دومیدانی لرستان ومربی سازنده وارزشمند استان به نیابت از رئیس فدراسیون به مدیر کل ورزش وجوانان استان اعطا شد.

در این لوح صیامی با اشاره به حدیث شریفه «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» افزود: تشکر و ارج نهادن بر زحمات کسانی که در عرصه دوومیدانی تلاش می‌کنند را بر خود واجب می‌دانم. این رشته گسترده که بعنوان ورزش پایه و مادر و همچنین ورزش اول المپیک شناخته می‌شود، بدون انجام کار گروهی موفق نخواهد بود واز همه تلاش های ستودنی درتوسعه ورزش مادر دومیدانی کمال سپاس و امتنان را دارم.

گفتتی است دومیدانی لرستان این روزها با برنامه ریزی مدون هیات پر تلاش وبا برنامه استان وهمدلی حانواده بزرگ دومیدانی استان به واسطه حضور بخش خصوصی قوی دکتر رحمتی وپرورش استعداد های ناب استان به قطب بزرگ دومیدانی کشور مبدل شده است.

خبر: محمود داوودی نژاد

 

نظر شما