نصب و تعمیر افزون بر ۵۵۰۰ گاردریل در محورهای ارتباطی استان آذربایجان‌غربی

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۹:۰۸:۲۴
کد خبر: ۱۱۶۳۶۸۱
رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری ‌و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از نصب و تعمیر افزون بر ۵۵۰۰ گاردریل در محورهای ارتباطی استان طی یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی،  بابک شیوخی رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به رسالت این اداره کل در بحث ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان و تلاش شبانه روزی راهداران جهت رسیدن به این هدف گفت : با توجه به بودجه تخصیص یافته و بر حسب الویت و ترافیک محورها بحث ایمن سازی در راههای استان سال ۱۳۹۹ با جدیت توسط این اداره کل پیگیری شد.

 وی اظهار کرد: در طول سال گذشته نزدیک به ۴۰۰۰ هزار عدد گاردریل از سطح محورهای اصلی و فرعی استان جمع آوری و تعمیر و نزدیک به ۱۵۰۰ عدد گاردریل نیز نصب گردید.

 به گفته وی‌ سال گذشته  ۸۰ کیلومتر ترانشه برداری و بالغ بر ۳۰۰ عدد نرده حفاظ و قرنیز نیز در سطح جاده های استان تعمیر شده است.

 شیوخی  با اشاره به اجرای  نزدیک به ۴۵۰۰ کیلومتر عملیات تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه ها افزود : در طول سال گذشته افزون بر ۲۶۰۰ کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی استان پاکسازی و تسطیح حریم شده است.

 رئیس اداره ایمنی راه ‌‌و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یادآور شد: در طول سال ۱۳۹۹ نزدیک به ده هزار و سیصد عدد انواع تابلو و علائم از سطح محورهای استان جمع آوری و تعمیر شد و افزون بر هفت هزار و ششصد تابلو علائم نیز نصب گردید

نظر شما