فرماندار سقز:

مشارکت بازاریان سقز در بستن مغازه ها، تحسین برانگیز است

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۹:۱۹:۴۵
کد خبر: ۱۱۶۳۶۹۰
مشارکت بازاریان سقز در بستن مغازه ها، تحسین برانگیز است
فرماندار سقز در جریان بازدید از بخش های مختلف بازار اظهار داشت: همکاری و مشارکت مردم در بستن مغازه در مقابله با کرونا قابل تحسین است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  کریمیان، فرماندار سقز در بازدید از بخش های مختلف بازار، مشارکت خودجوش صنف های گروه های 2، 3 و 4 شغلی در بستن مغازه ها به ویژه راسته بازار اصلی، بازار تاریخی، مجتمع های تجاری و خیابان جمهوری اسلامی را قابل تحسین توصیف کرد.

کریمیان با بیان اینکه با مشارکت همگانی می توان بر بیماری کرونا غلبه و زنجیره این بیماری را قطع کرد، از سایر اصناف مرتبط با دستورالعمل جدید در خیابان های اصلی و فرعی و محلات نیز خواست تا با تعطیلی خودجوش، کادر درمان و بیماران را یاری دهند.

فرماندار سقز افزود: در این بُرهه از زمان، پایبند بودن به پروتکل های ستاد ملی کرونا، نشانه باور افراد به مسئولیت اجتماعی است. وی اضافه کرد: این باور که همه ما در مقابله و مبارزه با بیماری کرونا یک مسئولیت اجتماعی داریم می‌تواند بهتر و راحت‌تر جامعه را در برابر این بیماری مصون نگه دارد .

وی از شهروندان خواست تا جهت جلوگیری از شیوع کرونا از شرکت کردن در مراسم ها و تجمع دوری کنند و در حد امکان تا فروکش کردن این پیک کرونا در خانه بمانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز