روحانیان و مساجد نقش محوری در تحقق شعار سال دارند

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۰:۳۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۶۳۷۴۶
روحانیان و مساجد نقش محوری در تحقق شعار سال دارند
روحانیان و مساجد نقش محوری در تحقق شعار سال ۱۴۰۰ هجری شمسی دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "حجت‌الاسلام صادق مومن " رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز یکشنبه شب در آیین معارفه امام جماعت مسجد باغ بهار مهریز گفت: روحانیان و مساجد نقش محوری در تحقق شعار سال ۱۴۰۰ و کمک به تولید و فرهنگ‌سازی در اجرای منویات مقام معظم رهبری دارند.

مومن افزود: برای تحقق شعار سال باید ابتدا ابعاد پیام نوروزی مقام معظم رهبری بنحو مناسب در جامعه و بین مردم تبیین شود و مساجد و روحانیان در این ارتباط نقش محوری دارند.

وی با بیان اینکه برای شکست جنگ اقتصادی دشمنان و توطئه های فرهنگی آنها باید همه در کنار هم همکاری کنند، اظهار کرد: مساجد با فعالیت و برنامه‌ریزی و روحانیان با روشنگری باید در خط مقدم تحقق شعار امسال و اجرای کامل منویات مقام معظم رهبری باشند .

رییس اداره تبلیغات اسلامی مهریز با قدردانی از بانیان و امامان جماعت سابق این مسجد تاریخی، این مکان را پایگاه اصلی فرهنگی و اجتماعی و مرکز برنامه‌ریزی ذکر کرد و یادآور شد: توسعه همه جانبه محلات مختلف در گرو فعالیت و همکاری مردم و مساجد است.

مومن گفت: جوانان  مومن و انقلابی و معتمدان محله ها در کتار فعالیت تشکل‌های دینی  و اهالی محل با روحانی مسجد، زمینه‌ساز تحقق اهداف والای نظام رشد فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی محله هاست و نظام و انقلاب اسلامی از آن حمایت می‌کند.

وی در این آیین با قدردانی از خدمات حجت‌الاسلام علی فخری، حجت‌الاسلام محمدحسین فخری را به عنوان امام جماعت مسجد محله باغ بهار مهریز معرفی کرد.

مهریز ۳۰۰ مسجد و ۱۰۰ روحانی دارد و مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز