در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی؛

از میزبانی مسابقات بین‌المللی در استان‌‌ها حمایت می‌کنیم

۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۵:۱۱
کد خبر: ۱۱۶۴۳۳۶
از میزبانی مسابقات بین‌المللی در استان‌‌ها حمایت می‌کنیم
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در دیدار کیومرث پور ایراندوست، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به میزبانی سه رویداد بین المللی در شش ماهه اول ۱۴۰۰ در ارومیه گفت: وزارت ورزش و جوانان از میزبانی استانها در امر برگزاری رویدادهای بین المللی حمایت می کند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، در این جلسه که در دفتر معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای برگزار شد، علی نژاد گفت: برگزاری مسابقات بین المللی پنجره فرصت را برای رشد و توسعه هر چه بیشتر آن رشته در استان باز می کند. ارومیه در سالهای گذشته نشان داده که میزبانی خوبی بوده و تجربه موفقی داشته است.

وی افزود: اداره کل ورزش آذربایجان غربی در شش ماهه اول سال میزبان سه رویداد بین المللی است که جای تقدیر دارد و من امیدوارم با یک برنامه ریزی خوب و مشارکت سایر سازمانها و نهادهای استانی، همچون گذشته به بهترین شکل برگزار شود.
دکتر علی نژاد همچنین گفت: از دیرباز آذربایجان غربی یکی از قطب های اصلی والیبال کشور بوده و قهرمانان آن در افتخارات سالهای اخیر تیم ملی والیبال در رده های مختلف سنی نقش مهمی داشتند و من امیدوارم این روند در سایر رشته های گروهی هم دیده شود.
در ادامه این جلسه، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در سال ۱۳۹۹ گفت: اولین رویداد مهمی که پیش رو داریم، مسابقات بین المللی تنیس خاکی گرید ۵ در دو بخش آقایان و بانوان است که خرداد ماه میزبان آن هستیم. مسابقات جهانی پاورلیفتینگ را مرداد ماه در ارومیه میزبانی خواهیم کرد، ضمن اینکه مسابقات بین المللی تنیس روی میز را هم داریم که تابستان امسال تحت عنوان جام ۱۲ هزار شهید استان برگزار خواهیم کرد.
پور ایراندوست در ادامه با اشاره به حضور ورزشکاران آذربایجان‌غربی در تیمهای اعزامی به المپیک توکیو گفت: در اردوی تیم ملی والیبال آذربایجان‌غربی بیشترین نفرات دارند. در وزنه برداری علی میری حضور دارد که در مسابقات آسیایی بدنبال کسب سهمیه المپیک است. در رشته بوکس محمد عزیزی همین شرایط دارد. در رشته تنیس روی میز معلولین و جانبازان هم‌ حسن جانفشان عضو تیم ملی است.
در پایان این جلسه بر تشکیل ستاد بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ در استان آذریایجان‌غربی تاکید شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز