آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۵:۴۹
کد خبر: ۱۱۶۴۶۳۲
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا 24 فروردین ماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ دکتر «محمد طاهری» گفت: همچنین با شناسایی یک هزار و ۵۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری و سرپایی به ۴۱ هزار و ۶۹۶ نفر رسید.

وی تصریح کرد: مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در این استان به ۱۱ هزار و ۹۴۲ نفر و بیماران سرپایی به ۲۹ هزار و ۷۵۴ مورد رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و چهار مورد بود که ۲۳۷ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۱۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۵۴ بیمار وخیم گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۴۳۶، بهار ۶۷۸، تویسرکان ۷۷۹، رزن ۵۱۴، درگزین ۲۱۱، فامنین ۲۰۹ و کبودراهنگ ۷۵۰ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون۲ هزار و ۱۷۳ نفر در ملایر، یک هزار و ۴۶۶ نفر در نهاوند و چهارهزار و ۴۱۶ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز