آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۵:۳۱:۱۶
کد خبر: ۱۱۶۴۶۳۵
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا 24 فروردین ماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ سعید کشمیری گفت: طی شبانه روز گذشته ۱۰۴ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۴۴ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا افزود: ۶۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند که از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۲۳ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام‌شده است، بیان کرد: متأسفانه امروز پنج مورد فوتی ناشی از ابتلاء به کرونا، سه آقا با ۷۹، ۶۶ و ۵۹ سال سن باسابقه بیماری فشارخون بالا، قلبی عروقی و فیبروز ریوی و دو خانم با ۷۰ و ۷۳ سال سن و باسابقه بیماری زمینه‌ای دیابت، چاقی مفرط و فشارخون بالا در استان بوشهر به ثبت رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۷۸ بیمار نیز با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد ۵۵ نفر از آنها مثبت قطعی بوده‌اند.

وی تصریح کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۲۸ هزار و ۸۸۲ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون جمع کل فوتی‌های ثبت‌شده در استان بوشهر ناشی از بیماری کرونا ۹۵۰ نفر بوده که از این تعداد ۹۲۸ فوتی قطعی و ۲۲ مورد فوتی‌های مشکوک به کرونا بوده‌اند.

 

نظر شما