رییس کل دادگستری استان البرز :

۷۰۰ هزار پرونده قضایی در سال گذشته مختومه شد

۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۰:۵۸
کد خبر: ۱۱۶۴۸۹۰
۷۰۰ هزار پرونده قضایی در سال گذشته مختومه شد
رییس کل دادگستری استان البرز از مختومه شدن بیش از 700 هزار پرونده قضایی در سال 99 خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حسین فاضلی هریکندی صبح امروز چهارشنبه در نشست با کانون وکلای استان البرز اظهار کرد: گفت: همکارانم در مجتمع های قضایی و شورای حل اختلاف در سال گذشته علاوه بر رسیدگی به این تعداد پرونده توانستند بیش از 22 درصد پرونده‌های مانده از سال‌های قبل که معادل 28 هزار پرونده بود را مختومه کنند و یکی از استان‌های برتر در این زمینه باشند.

وی تصریح کرد: در حالی که میانگین مختومه کردن پرونده‌های مانده در کشور، 12 درصد بوده این رقم در استان البرز به 22 درصد رسیده است.

فاضلی با تاکید بر اینکه این موفقیت دادگستری استان مرهون برنامه محوری، اقدامات و تلاش های های انجام شده در دستگاه قضایی استان است تاکید کرد: استان البرز در حوزه استفاده از فناوری‌های نوین و طراحی سامانه‌های جدید جزو استان های پیشرو کشور است و در راستای سیاست‌های قوه قضائیه به سمت هوشمندسازی حرکت می‌کند.

عالی‌ترین مقام قضایی استان در ادامه به موضوع سلامت اشاره کرد و بیان داشت: سلامت مجموعه قضایی با سلامت جامعه وکلا باهم مرتبط بوده و به همین جهت باید در این خصوص حساس باشیم.

 رئیس کل دادگستری استان در خصوص پیشنهاد تعدادی از وکلا برای اختصاص جایگاه ویژه به آن‌ها در مجتمع‌های قضایی بیان کرد: دادگستری استان این آمادگی را دارد در ساختمان‌های در حال احداث این جایگاه را اختصاص دهد و در ساختمان‌های موجود نیز در صورت مهیا بودن شرایط، این پیشنهاد می‌تواند عملیاتی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز