آماده سازی فیزیکی پایانه مرزی بازرگان برای اجرای طرح پایلوت مدیریت یکپارچه پایانه‌های مرزی کشور

۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۲:۲۱:۴۶
کد خبر: ۱۱۶۵۰۳۵
آماده سازی فیزیکی پایانه مرزی بازرگان برای اجرای طرح پایلوت مدیریت یکپارچه پایانه‌های مرزی کشور
رئیس اداره فنی و نظارت بر طرحهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آماده سازی فیزیکی پایانه مرزی بازرگان برای اجرای طرح پایلوت مدیریت یکپارچه پایانه های مرزی کشور خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، هومن شریفی رئیس اداره فنی و نظارت بر طرحهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر افزود : در راستای اجرای مصوبات بیست و ششمین نشست شورای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی کشور که بهمن ماه سال گذشته تشکیل گردید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بعنوان متولی مدیریت یکپارچه پایانه های مرزی کشور تعیین شد.

 وی گفت : به دنبال این تصمیم پایانه مرزی بازرگان بعنوان بزرگترین پایانه مرزی کشور و بعنوان پایلوت اجرای این مصوبه انتخاب شد و اقدامات لازم جهت انتقال درب صادرات از صفر مرزی بازرگان به محوطه سالن تجاری با هزینه ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال و اقداماتی نظیر بهسازی و  مرمت اساسی ابنیه، تاسیسات برقی و مکانیکی سالن مذکور و محوطه آن آغاز شد.

 شریفی با بیان اینکه بر این اساس سالن تجاری پایانه مرزی بازرگان به بروز ترین تجهیزات تاسیسات برودتی و گرمایشی و نیز زیرساخت های پیشرفته شبکه و دیتا مجهز شده است، ادامه داد : در حال حاضر دکوراسیون داخلی این سالن شامل مبلمان و تجهیزات اداری در حال انجام است که بزودی جهت استقرار در اختیار ارگان های ذینفع قرار خواهد گرفت.

 وی در مورد اقدامات انجام گرفته در محوطه سالن تجاری پایانه مرزی بازرگان توضیح داد: در کنار اقداماتی همچون مرمت اساسی نسبت به روز رسانی گیت های زون تجاری و تجهیزات آنها، مرمت و رنگ آمیزی جداول، فنس کشی در محدوده درب ترانزیتی جدید اقدام گردیده است.

شریفی در پایان گفت: انتظار میرود با اتصال سیستمی مجموعه ها و پشتیبانی های پایانه مرزی بازرگان شامل تیرپارک آنا وطن و سایر مجموعه های پشتیبانی و لجستیکی پس کرانه و اقدامات ارزنده ای که توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای سالن تجاری پایانه مرزی بازرگان انجام شده شاهد گامی بزرگ در جهت روان سازی و تسهیل در تردد و ترانزیت بزرگترین پایانه مرزی کشور باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز