وضعیت کرونایی سقز به سمت رنگ سیاه می رود

۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۱:۱۷:۵۴
کد خبر: ۱۱۶۵۴۶۰
وضعیت کرونایی سقز به سمت رنگ سیاه می رود
رئیس شبکه بهداشت و درمان سقز گفت: با توجه به اینکه وضعیت سقز، بحرانی است و آمار مبتلابان بیشتر شده، سیر وضعیت کرونایی این شهرستان به سمت رنگ سیاه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ انور بهرامی اظهار کرد: با توجه به اینکه روز به روز آمار مبتلایان به کرونا افزایش پیدا می کند، ظرفیت بیمارستان های امام خمینی (ره) و شفا، تکمیل شده و از جمعه گذشته، بستری بیماران کرونایی در بیمارستان تامین اجتماعی آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه کل شهرستان‌های استان و کشور، در وضعیت خطرناک و قرمز قرار دارند، امکان جابجایی بیمار و انتقال هم ممکن نیست بنابراین تنها راه متوقف کردن این بیماری، قطع زنجیره انتقال آن است که با دوری از تجمع ها و دورهمی خانوادگی امکان پذیر است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سقز با اشاره به اینکه در پیک چهارم، درگیری بسیار بالاست و بیماران در طول چهار روز به اکسیژن زیاد نیاز پیدا می کنند، از مردم خواست،  در حد امکان در خانه بمانند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

بهرامی تعداد بستری های مبتلا به کرونا در بیمارستان های سقز را ۹۰ نفر اعلام کرد و یادآور شد: از شهروندان می خواهیم بشدت تجمع ها و دورهمی های خانوادگی را کاهش دهند تا عامل اصلی کرونا نباشند و در تلاش برای قطع زنجیره آن باشند.

 

نظر شما
پرونده ویژه