مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان: 

مهرواره محله همدل در کردستان اجرا می‌شود

۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۴:۴۴:۲۴
کد خبر: ۱۱۶۵۵۶۵
مهرواره محله همدل در کردستان اجرا می‌شود
حجت‌الاسلام احمد حاتمیان گفت: به همت بنیاد هدایت تبلیغات اسلامی کردستان مهرواره «محله همدل» در سطح کشور و استان کردستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در جلسه برنامه‌‌ریزی مهرواره محله همدل اظهار کرد: پویش محله همدل از سوی بنیاد هدایت تبلیغات اسلامی به منظور ایجاد نشاط، امید و تقویت خودباوری برای حضور و مشارکت در حل مسائل توسط اقشار مختلف مردم در سطح محله‌های سراسر کشور و استان کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات احتیاج به همراهی مردم دارد، افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در هرکاری که مردم وارد شدند قطعا گشایش در آن به وجود خواهد آمد.

وی اعلام کرد: براساس اجرای این طرح سازمان از ظرفیت محلات و مجموعه‌های محلات با مشارکت مردم نسبت به حل مسائل محله اقدام می‌کند. معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: مسائل و مشکلات محلات در قالب اقتصادی، اجتماعی، تربیتی، خانواده، مذهبی، زیرساختی، اخلاقی، زنان، سبک زندگی و سلامت، حقوقی و رسانه و هویت‌بخشی تقسیم می‌شود.

حجت‌الاسلام رستمی عنوان کرد: مخاطب مهرواره محلات طرح شهید سلیمانی، محلاتی که امام جماعت مسجد دارند و محلات دارای جوانان پویا و فعال است.

وی با اشاره به مراحل و اقداماتی که از سوی استان‌ها انجام می‌شود، اعلام کرد: تشکیل کمیته مهرواره متشکل از تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، نمایندگان ادارات اوقاف و کانون‌های فرهنگی مساجد استانهاست که نسبت به اطلاع‌رسانی و گفتمان‌سازی در خصوص مهرواره محله همدلی اقدام می‌کنند.

وی اضافه کرد: محلات باید از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۱۲ و مراجعه به سایت مهرواره برای آموزش نحوه حل مسائل اقدام کنند.

وی یادآور شد: از ظرفیت دستگاهها، افراد متمکن و صاحب نفوذ در حل مسائل و مشکلات استفاده خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز