رییس ورزش وجوانان بروجرد در گفت وگو با برنا خبرداد :

آماده سازی وتبدیل سالن ورزشی ولایت بروجرد به نقاهتگاه بیماران کرونایی / آمادگی هرگونه همکاری با ستاد کرونا را داریم / ممنوعیت برنامه هاومسابقات ورزشی در بروجرد به دلیل وضعیت کرونایی

۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۱:۰۰:۳۴
کد خبر: ۱۱۶۵۹۲۲
آماده سازی وتبدیل سالن ورزشی ولایت بروجرد به نقاهتگاه بیماران کرونایی  / آمادگی هرگونه همکاری با ستاد کرونا را داریم  /  ممنوعیت برنامه هاومسابقات  ورزشی در بروجرد به دلیل وضعیت کرونایی
محمود رحمتی از آماده سازی سالن ورزشی ولایت بروجرد جهت تبدیل آن به نقاهتگاه بیماران کرونایی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ؛ رحمتی روز شنبه در این گفت وگو با اشاره به آخرین  اقدامات ورزش وجوانان بروجرد در همکاری با ستاد کرونای شهرستان ،اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در استان وهمچنین شهرستان بروجرد سالن 3هزار نفری ورزشگاه ولایت بروجرد را  پس از گندزدایی و آماده سازی جهت تبدیل به نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا در اختیار ستاد کرونا قرار داده ایم.

او با بیان اینکه سالن سرپوشیده 3 هزار نفری ورزشگاه ولایت  بروجرد از سالن های ملی در استان است ،افزود: روز گذشته تمام این سالن را ضد عفونی وگندزدایی کرده  و در حال حاضر نیز قرار است ارتش با ساماندهی تخت های بیماران در آن  سالن را به عنوان نقاهتگاه در اختیار ستاد کرونا قرار دهد.

رحمتی با اشاره به امکانات ورزش وجوانان بروجرد، تصریح کرد:  آمادگی هرگونه همکاری با ستاد کرونا را جهت مقابله با این ویروس وخدمت رسانی  به مردم داریم .

 

رییس ورزش وجوانان بروجرد با اشاره به مصوبات ستاد مدیریت کرونا و تاکیدات مدیرکل ورزش وجوانان لرستان دراجرای این مصوبات ،گفت: هرگونه تمرین ،برنامه و مسابقه ورزشی بدون اخذ مجوز از ستاد مدیریت کرونادر بروجرد  ممنوع است .

او با تاکید بر لزوم توجه ورزشکاران به اجرای مصوبات در خواست کرد ورزشکاران ضمن  ماندن درخانه و رعایت پروتکل ها ودستورالعمل های بهداشتی تاقطع زنجیره این ویروس منحوس  همکاری لازم را در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا با  ورزش وجوانان شهرستان  داشته باشند.

رحمتی خاطر نشان کرد: با افرادی که مصوبات اعلام شده را رعایت نکنند به صورت قانونی برخورد کرده و آنها به مراجع قضایی معرفی خواهیم کرد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز