مدیرکل ورزش وجوانان لرستان:

در دست اجرا بودن ۳۸ پروژه ورزشی در سطح استان / شروع احداث پیست تارتان خرم آباد و بروجرد در آینده نزدیک

۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۲:۲۴:۴۹
کد خبر: ۱۱۶۶۲۱۲
در دست اجرا بودن ۳۸ پروژه ورزشی در سطح استان / شروع  احداث پیست تارتان خرم آباد و بروجرد در آینده نزدیک
حشمت امان الهی از در دست اجرا بودن 38 پروژه ورزشی در سطح استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان  امان الهی در گفت وگو با رسانه ها ، فعال کردن 38 پروژه عمرانی ورزش را از مهمترین برنامه های ورزش استان در 6 ماه گذشته اعلام کرد و در این رابطه ،اظهارکرد: با تاکید و دغدغه ای که در این حوزه داشتیم این مقدار پروژه فعال شدن و خداروشکر طرحها در دست اجرا هستند خیلی از این پروژه ها یا تکمیل و بهره برداری شدند و یا در حال تکمیل و اتمام مراحل ساخت می باشند .

او افزود : فاز اول استادیوم 5 هزار نفری چغا بهرام دورود که بسیار زیبا و شکیل ساخته شده افتتاح شد،فاز اول پیست اسکی الیگودرز پس از سالها به سرانجام رسید .همچنین طرحهای چمن مصنوعی در شهرهای خرم آباد،دورود، نورآباد و کوهدشت به بهره برداری رسیدند و در اختیار اهالی ورزش قرار گرفتند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان همچنین ضمن اعلام تامین اعتبار برف کوب پیست اسکی الیگودرز ،تصریح کرد: برف کوب پیست اسکی با بیش از 800 میلیون تومان ، تامین اعتبار شده اما بخاطر اینکه کالای انحصاری است و در ایران فقط یک شرکت آن را وارد می کند اقدامات لازم جهت مجوز خرید انجام شده و برفکوب در حال حاضر در گمرک است اما متاسفانه در روزهای پایانی سال 99 مدیرعامل شرکت بطور ناگهانی فوت نموده که منتظر انحصار وراثت وی هستیم تا تعیین تکلیف شود و دستگاه برفکوب به استان تحویل گردد.

 امان الهی بیان کرد: چندین طرح احداث چمن مصنوعی در بروجرد، الیگودرز و کوهدشت نیز در سال 1400 تامین اعتبار شدند و انشااله در سال جاری به افتتاح خواهند رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه کار احداث پیست تارتان خرم آباد و بروجرد شروع خواهد شد،عنوان کرد: اعتبار این دو طرح مهم تامین شده و قرار داد آغازبه کار آنها نیز منعقد گردیده و در اسرع وقت ساخت پیست های تارتان این دو شهر بسرعت اجرایی خواهد شد .

او مجموعه ورزشی 15 هزار نفری خرم آباد را بزرگترین پروژه ورزشی استان دانست وگفت:جدای از اینکه ورزش استان دستگاه بهره بردار این طرحها می باشد و وزارت راه و شهرسازی مجری آنها است اما علاوه بر این پروژه در خرم آباد ، طرح استادیوم 5000 نفره در بروجرد نیز از طرحهای بزرگ استان هستند که باتوجه به اینکه از نیازهای اصلی اهالی ورزش لرستان می باشند تاکید داریم تا پایان دولت یا مراحل پایانی ساخت را بگذارانند و یا تعیین تکلیف شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز