پایداری حداکثری شبکه مخابراتی آذربایجان‌غربی در دوران محدودیت‌های کرونایی

۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۷:۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۱۶۶۴۹۶
پایداری حداکثری شبکه مخابراتی آذربایجان‌غربی در دوران محدودیت‌های کرونایی
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از آمادگی لازم برای پایداری حداکثری شبکه مخابراتی استان همزمان با تشدید محدودیت های کرونایی خبر داد .

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی،قاسم جلیلی‌نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار کرد:طبق هماهنگی صورت گرفته با اپراتورهای ارتباطی پایش ویژه تمام مراکز روستایی و مراکز MDF برای پایداری سرویس ADSL همزمان با شروع محدودیت ها از هفته گذشته آغاز شده است.

وی افزود: علی الرقم افزایش پهنای باند بهره برداری شده به خاطر شروع دورکاری کارکنان، کلاس های مجازی دانشجویان و دانش آموزان تا کنون هیچگونه مشکل و قطعی در شبکه به وجود نیامده است.

جلیلی نژاد گفت:افزایش شیفت کاری کارشناسان فنی در مراکز مخابراتی کل استان در دستور کار قرار گرفته است،تا برخی از فعالیت های مردم مانند دورکاری کارکنان که به صورت الکترونیکی و در فضای مجازی صورت می گیرد،مختل نشود.

وی تاکید وزیر ارتباطات در مورد بررسی وضعیت پهنای باند خروجی روستاهای استان را یادآور شد و افزود: از شروع سال جدید تمام گلوگاه های ارتباطی استان و خروجی پهنای باند روستاها برای ارائه اینترنت پرسرعت و خدماتی مطلوب به مشترکین پایش می شود.

مدیرکل ارتباطات با اشاره به مشکلات برخی از روستاهای استان در خصوص نبود اینترنت پرسرعت تصریح کرد:طبق برنامه ششم توسعه مقرر ‌شده است ۸۰ درصد روستا‌های بالای۲۰ خانوار به ‌اینترنت دسترسی پیدا کنند، و هم اکنون بیش از ۷۸درصد آن محقق شده است و در تلاشیم تا پایان تیرماه بیش از تکالیف تعیین شده در برنامه،  تحقق پوشش روستاهای استان را داشته باشیم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز