نماینده ولی فقیه در لرستان :

توانمندی ارتش در دیپلماسی سیاسی کشور در مذاکره با ابر قدرت ها بسیار تاثیر گذار است

۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۳:۱۵
کد خبر: ۱۱۶۶۸۹۸
توانمندی ارتش در دیپلماسی سیاسی کشور در مذاکره با ابر قدرت ها  بسیار تاثیر گذار است
حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: نیروهای مسلح یکی از مظهرهای اصلی قدرت ملی هستند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛  حجت الاسلام والمسلمین  شاهرخی روز یکشنبه در مراسم رژه خودرویی روز ارتش  ضمن تبریک ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای لشگر ۸۴ استان لرستان اظهار کرد: بدنه ارتش جمهوری اسلامی از همان ابتدا از جوانانی همچون شهید کلاهدوز، فکوری، عباس بابایی، صیاد شیرازی، شهید فتح الهی، نقدی و دیگر شهدای بزرگ  تشکیل شده بود که در خانواده‌های مسلمان تربیت شده بودند.

او افزود: پس از اینکه ندای امام امت در پیوستگی به امت و امام بر فطرت پاک ارتشیان متدین نشست سبب شد همافران ارتش جمهوری اسلامی حماسه تاریخی ۱۹ بهمن سال ۵۷ را رقم زدند و در بیست و یکم بهمن ماه با وجود اینکه ژنرال هایزر آمریکایی ماموریت داشتند ارتش را در مقابل ملت قرار بدهند ولی ارتشیان متدین در این روز به امام و امت پیوستند و پیروزی ملت و امام در تاریخ  برای همیشه ثبت شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح  کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ارتش جمهوری اسلامی در دفاع از نظام و جمهوری اسلامی با فداکاری و رشادت امنیت ملت را حفظ و  با تقدیم هزاران شهید در دفاع از دین  و ملت جان خود را فدا کردند.

او با بیان اینکه نیروهای مسلح یکی از مظهرهای اصلی قدرت ملی هستند ،خاطر نشان  کرد:  ارتش به عنوان یکی از عناصر اصلی قدرت ملی است و امروز قدرت ارتش و توانمندی ارتش در دیپلماسی سیاسی کشور در مذاکره با ابر قدرت ها  بسیار تاثیر گذار است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: کشور ایران با داشتن نیرو دریایی، هوایی و زمینی قدرتمند و کار آمد قدرت چانه زنی و دیپلماسی کشور بالا می‌رود در همین راستا به داشتن نیروهای مسلح کشور، بسیج و عشایر افتخار می‌کنیم.

او با بیان اینکه ارتش به اذن خدا  دژ مستحکم مردم است، عنوان  کرد: ارتش و نیروهای مسلح مایه افتخار برای رهبری مقام  معظم رهبری، عزت دین و مایه امنیت ملت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان ،تاکیدکرد: با تدبیر مقام معظم رهبری قطعه سازی به عنوان جهاد خودکفایی در ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح شکل گرفته است و این امر نشان می‌دهد تحریم ظالمانه دشمنان بر علیه کشور شکست خورده است و توان عملیاتی نیروهای مسلح و ارتش حفظ و در زمین، دریا و هوا به پیشرفته‌ترین تجهیزات مجهز شده است.

حجت الاسلام شاهرخی گفت : ارتش جمهوری اسلامی در جنگ و  صلح همواره مایه امنیت مردم است و ملت احساس می‌کنند نیروهای مسلح و ارتش در زمین، دریا و هوا  نیروهای کارآمدی دارند که عزت آفرین و مایه امنیت و آرامش ملت هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز