نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد،طالقان وچهارباغ :

جاده هشتگرد به طالقان تا ۴۵ روز آینده افتتاح می‌شود

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۸:۰۸
کد خبر: ۱۱۶۸۰۲۹
جاده هشتگرد به طالقان تا ۴۵ روز آینده افتتاح می‌شود
نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظراباد،طالقان وچهارباغ در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه راه هشتگرد به طالقان در جریان روند اجرایی این پروژه ملی قرار گرفت و وعده افتتاح آن تا 45 روز آینده را داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، در این بازدید که با حضور و همراهی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز و جمعی از مقامات استانی صورت گرفت طول مسیر هشتگرد به طالقان و محورهای مواصلاتی راه و همچنین موانع و مشکلات اجرائی پروژه در نقاط مختلف مورد بازدید و بررسی قرار گرفت .

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز در این بازدید با اشاره به جذب اعتبارات لازم جهت تکمیل پروژه گفت : جذب و تخصیص اعتبار پروژه در سال 1399 نسبت به سنوات گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده است.

خالقی افزود: پیشرفت این پروژه را مدیون تلاش های آقای حدادی هستیم که با پیگیری هایی مستمر خود تلاش کردند تا این پروژه که خواست همه مردم منطقه و اهالی روستاهای واقع شده در این مسیر است با مشکل مالی مواجه نشود و هر چه زودتر به نتیجه برسد .

نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظراباد،طالقان وچهارباغ نیز در این بازدید ضمن تشکر از دست اندرکاران ساخت این راه با تاکید بر اهمیت اتمام این پروژه مهم استانی ، همدلی و انسجام و وحدت در همه امور را رمز موفقیت در پیشرفت و تکمیل پروژه دانست .

علی حدادی اضافه کرد: احداث جاده با رعایت موارد ایمنی در نقاط رانشی در حال انجام  است وبا ادامه این روند کمتر از ۴۵ روز آتی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز