تیم نظارت بر نحوه اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی تشکیل می‌شود

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۳:۳۲
کد خبر: ۱۱۶۸۰۸۹
تیم نظارت بر نحوه اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی تشکیل می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از تشکیل تیم نظارت بر نحوه اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا خبر داد و گفت: این تیم با مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی و با حضور هلال احمر، بسیج، بازرسی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و بصورت روزانه و مستمر بر اجرای پروتکل های بهداشتی ابلاغی و اجرای الزامات محدودیت های هوشمند در سازمان های دولتی و سایر بخش ها نظارت خواهند داشت و به فوریت با هر گونه تخلف برخورد می کنند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی روز سه شنبه سی و یک فروردین در یکصد و سیزدهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا با انتقاد از تشکیل صف های نامنظم و ازدحام در مقابل فروشگاه های زنجیره ای افزود: با وجود تاکیدات فراوان ولی متاسفانه بازهم در مقابل برخی فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای شاهد تشکیل صف های نامنظم و ازدحام برای دریافت اقلام اساسی مردم هستیم. صمت باید برای مدیریت و جلوگیری از تکرار چنین صحنه هایی سریعا وارد عمل شود.

وی با قدردانی از همراهی و همکاری اصناف در طرح مدیریت هوشمند گفت: علیرغم اینکه اصناف در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند ولی به خوبی همکاری داشته اند و ستاد استانی راهکارهای حمایتی خود از اصناف از جمله در بحث مالیات و سرمایه در گردش را به ستاد ملی ارائه خواهد نمود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم دقیق دورکاری در ادارات، فعال کردن شورای اطلاع رسانی و  پرهیز از صدور فله ای برگه های تردد، بر اعمال مدیریت درست و قانونی بر روند تزریق واکسن تاکید کرد و گفت: تزریق واکسن باید طبق اولویت های ابلاغی وزارت بهداشت باشد. در صورت تخلف و یا سوء استفاده از بحث تزریق واکسن قطعا با متخلفین برخورد خواهد شد.

مصطفوی از فرمانداران خواست تا بر ممنوعیت ورود و خروج و نیز تردد های شبانه نظارت جدی صورت گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری آموزش مجازی مدارس، در شرایط فعلی طبق ابلاغ قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا، موضوع حضور یک سوم کادر اداری آموزشی و پرورشی منتفی گردید.

نظر شما
پرونده ویژه