معاون وزیر راه و شهرسازی :

آزاد راه خرم آباد- اراک-تهران می تواند قابل رقابت با سفر هوایی باشد / مرکز استان ۴ ساعته به تهران وصل می شود

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۶:۴۶
کد خبر: ۱۱۶۸۵۸۶
آزاد راه خرم آباد- اراک-تهران  می تواند قابل رقابت با سفر هوایی باشد / مرکز استان  ۴ ساعته به تهران وصل می شود
خیرالله خادمی گفت: آزاد راه خرم آباد- اراک بخشی از کریدور سرتاسری آزاد راه تهران - جنوب است

ب گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛  خادمیدر جریان بازدید از پروژه آزاد راه خرم آباد _ بروجرد ،ک با حضور استاندار لرستان انجام گرفت ،اظهار کرد:  با افتتاح این پروژه ظرفیت ترافیکی و گردنه های مسیر حذف شده و مسیر جدید با ظرفیت و ایمنی بالا و زمان سفر کوتاه برای مردم عزیز قابل استفاده خواهد بود.

اودر خصوص اهمیت این پروژه ،افزود: با تکمیل این قطعه از آزاد راه مرکز استان حدودا ۴ ساعته به تهران وصل می شود و می تواند قابل رقابت با سفر هوایی باشد و برای توسعه استان لرستان بسیار موثر است.

خادمی تصریح کرد:  این پروژه بخشی از کریدور سرتاسری آزاد راه تهران - جنوب است که به عنوان یک حلقه مفقوده در وسط مسیر مانده که انشالله با بهره‌برداری از این بخش می‌توانیم این کریدور آزادراهی را تکمیل و برای استفاده مردم کل کشور آماده کنیم.

معاون وزیر راه در خصوص اعتبارات صرف شده،خاطر نشان کرد : تا الان حدود یکهزار و  ۸۰۰ میلیارد تومان در این قطعه هزینه شده و ارزش به روز این  مبلغ  نزدیک به چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است .

او بیان کرد:  برای بهره‌برداری از این محدوده (۶۷ کیلومتر حد فاصل خرم آباد تا بروجرد) حدود ۵۰۰ میلیارد تومان منابع تخصیص داده می شود که امروز قرار شد از منابع اعتباری دولت ۲۰۰ میلیارد تومان و قرارگاه خاتم الانبیاء هم که سرمایه‌گذار و احداث پروژه را بر عهده دارد  ۳۰۰ میلیارد تومان در این فاصله زمانی دوماهه تخصیص دهند تا بتوانیم پروزه را آماده بهره برداری کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز