مسابقه پویش سخن در کردستان برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۱۶۹۶۱۶
مسابقه پویش سخن در کردستان برگزار می‌شود
مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: مسابقه ملی پویش سخن در استان کردستان برگزار می‌شود.

  به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ ئالا شهسواری امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: براساس این پویش هر فردی می تواند در محیط های عمومی اتوبوس، پارک، مترو، کار، مهمانی و غره در خصوص موفقیت، حرفه، امید به زندگی و هرچیزی که برای مردم جذاب و آموزنده باشد صحبت کنید و ویدئو خود را برای اینستاگرام حرف آورد کردستان ارسال کنند.

وی افزود: همچنین شرکت کنندگان می توانند با گوشی همراه خود یک اثر در قالب ویدئو، صوت، کلیپ، اینستاکست، پادکست به مدت زمان حداکثر سه دقیقه ضبط کنند و برای جشنواره از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام کردستان به آدرس harfavard_kurdestan@ ارسال کنند.

مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه برای شرکت در این پویش محدودیت سنی وجود ندارد و برای عموم آزاد است، اعلام کرد: در تعداد آثار ارسالی نیز هیچ محدودیتی وجود ندارد و هر تعداد اثر در جشنواره ارسال شود شرکت کننده شانس برنده شدن خود را افزایش خواهد داد.

شهسواری بیان کرد: ویدئوهای شرکت کنندگان در معرض رای مردم قرار می گیرد و برگزیدگان این رقابت ضمن دریافت هدایای ویژه برای شرکت در برنامه تلویزیونی حرف آورد دعوت خواهند شد.

وی به اهداف برگزاری این پویش پرداخت و گفت: زبان مردم در تعاملات و روابط اجتماعی( محیط‌های اجتماعی) و احیای توجه به همبستگی و ارتباط تنگاتنگ امور زندگی ما به یکدیگر و همچنین گشودن و مهم شمردن و رواج موضوع گفتگو و حرف زدن با مردم در موقعیت های قابل تبیین به‌عنوان یک ارزش مهم در جامعه از اهداف برگزاری این پویش به شمار می رود.

وی به تقویم جشنواره اشاره کرد و افزود: فراخوان این پویش از اول اردیبهشت اعلام و مهلت ارسال آثار تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ است و نتایج استانی نیز یکم تیرماه سالجاری خواهد بود. مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در پایان اضافه کرد: شرکت کنندگان باید نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن همراه، ایمیل، استان و شهرستان محل سکونت را در آثار ارسالی خود قید کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز