مهیا شدن امکان ملاقات اینترنتی با بیماران کرونایی در ۳ بیمارستان!

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۰:۳۵
کد خبر: ۱۱۶۹۸۰۵
مهیا شدن امکان ملاقات اینترنتی با بیماران کرونایی در ۳ بیمارستان!
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم‌اکنون صفحه ملاقات اینترنتی برای بیماران کرونایی در سه بیمارستان مشهد دایر شده است.

به گزارش برنا؛ دکتر حمیدرضا رحیمی گفت: این اقدام با هدف رفاه حال بیماران کرونایی و خانواده هایشان در بیمارستان های شهید هاشمی نژاد، امام رضا (ع) و دکتر شریعتی مشهد با توجه به ممنوعیت ملاقات حضوری صورت گرفته است.

رییس بیمارستان هاشمی نژاد مشهد نیز با اشاره به راه اندازی صفحه ملاقات اینترنتی بیماران کرونایی با خانواده و همراهانشان در این بیمارستان گفت: راه‌اندازی سایت ویژه بیماران کرونایی یکی از  شاخص‌ترین اقدامات صورت گرفته در این مرکز درمانی بوده که از نیمه دوم آبان ماه ۹۹ فعال شده است.

دکتر سیدمحمد موسوی افزود: مهمترین برنامه این بیمارستان در این خصوص ارتباط بیمار با خانواده و آشنایان به‌صورت ملاقات اینترنتی بوده که از نیمه دوم فروردین ۱۴۰۰ فعال گردید.

به گفته وی، اطلاعات بیماران کرونایی در سایت کرونای بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد به طور کامل محرمانه است و این اطلاعات به بیماران روزانه به خانواده های بیماران در بخش کرونا گزارش خواهد شد.

وی بیان کرد: بیمارستان هاشمی نژاد مشهد دارای  ۳۲۰ تختخواب است که بخشی از تخت های این بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است. 

نظر شما