کشف و جمع آوری تور ماهی گیری بلاصاحب در سد آزاد شهرستان سنندج

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۷:۴۰
کد خبر: ۱۱۶۹۸۲۵
کشف و جمع آوری تور ماهی گیری بلاصاحب در سد آزاد شهرستان سنندج
معاون اداره حفاظت محیط زیست سنندج از کشف و جمع آوری بیش از 10 هزار متر تور ماهی گیری بلاصاحب در سد آزاد شهرستان سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ گشت و کنترل مستمر مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سنندج منجر به کشف و جمع آوری 10 هزار متر تور ماهیگیری رها شده در پشت سد آزاد این شهرستان شد. 

معاون اداره حفاظت محیط زیست سنندج اظهار داشت: محیط بانان این شهرستان در جریان گشت و کنترل منابع آبی حوزه استحفاظی موفق به کشف و جمع آوری حدود 12رشته تور صید ماهی به طول 10هزار متر شدند.

طالب وکیلی افزود: در سد آزاد علاوه بر این تورها، 3 قایق بادی با 5 عدد پارو که توسط صیادان غیر مجاز استتار شده بود نیز توسط مأموران کشف و ضمیمه پرونده حقوقی شد. 

وی یادآور شد: یگان حفاظت محیط زیست بطور مستمرّ پایش و کنترل مناطق و منابع آبی را در دستور کار دارد و طبق مواد قانونی با افرادی که به صورت انتفاعی و بدون مجوز اقدام به صید غیر مجاز آبزیان مختلف و تلف شدن آنان می کنند، برخورد خواهد کرد. 

شهرستان سنندج با داشتن سدهای وحدت، آزاد و ژاوه و رودخانه ها و منابع آبی از زیستگاههای مناسب برای آبزیان و پرندگان آبزی و کنار آبزی به شمار می آید و به طور مستمر توسط یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان مورد پایش و گشت و کنترل قرار می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز