ارتقای تکنولوژی ارتباطی ۴ روستای آذربایجان‌غربی با بیش از ۳۶۰۰ نفر جمعیت

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۵:۳۶
کد خبر: ۱۱۶۹۹۱۵
ارتقای تکنولوژی ارتباطی ۴ روستای آذربایجان‌غربی با بیش از ۳۶۰۰ نفر جمعیت
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از ارتقاء تکنولوژی ارتباطی سه روستای شهرستان میاندوآب و یک روستای شهرستان خوی خبر داد و گفت:این پروژه با اعتبارات وزارت ارتباطات و به همکاری مخابرات استان و معاونت همراه اول اجرا شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی،قاسم جلیلی‌نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار کرد: وضعیت ارتباطی تمام روستاهای بالای۲۰ خانوار استان مورد پایش مستمر قرار دارد و  برنامه ارتقاء و ایجاد بستر اینترنت پرسرعت در تمام روستاهای بالای۲۰ خانوار استان در دو حوزه اینترنت ثابت و سیار مورد رصد و در حال انجام است.

وی افزود: در این مرحله سه روستای شهرستان ابراهیم آباد ، آغداش و زینال کندی میاندوآب و یک روستای بلجوک شهرستان خوی با پوشش جمعیتی سه هزارو ۶۲۴ نفر به اینترنت پرسرعت متصل شدند.

جلیلی نژاد با اشاره به شرایط به وجود آمده بعلت شیوع ویروس کرونا تاکید کرد: تلاش می کنیم در اسرع وقت بستر استفاده از اینترنت پرسرعت را برای روستائیان استان به وجود بیاوریم تا تمام روستائیان از بحث آموزش، امورات کسب و کارها ، توسعه اشتغال روستایی و سایر امورات آنلاین بهرمند شوند.

وی افزود:هزینه ارتقاء این سایت ها از محل اعتبارات دولتی ودر قالب طرح خدمات عمومی اجباری (USO) تامین می شود و در صورت تامین تجهیزات تا پایان تیر ماه سال جاری بیش از تکالیف تعیین شده در برنامه ششم توسعه که پوشش ۸۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان است، تحقق یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز