درپیامی صورت گرفت ؛

تبریک مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در پی کسب مقام پنجم‌ بانوی لرستانی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی بانوان آسیا

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۰۰:۴۰:۳۹
کد خبر: ۱۱۶۹۹۲۳
تبریک مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در پی کسب مقام پنجم‌ بانوی لرستانی در مسابقات وزنه برداری  قهرمانی بانوان آسیا
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان باصدور پیامی کسب مقام پنجم‌ بانوی لرستانی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی بانوان آسیا را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان در پی کسب مقام پنجم الهام‌ حسینی بانوی ملی پوش لرستانی وزنه برداری ایران  در مسابقات وزنه برداری بانوان آسیا که برای اولین بار در تاریخ ورزش بانوان استان صورت پذیرفت،را طی پیامی تبریک گفت.

در متن پیام تبریک حشمت الله امان الهی خطاب به الهام حسینی چنین آمده است

بسم ا...الرحمن الرحیم

با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر( عج)؛بانوی ارزنده و اخلاق مدار ورزش استان لرستان بار دیگر افتخارآفرینی کرد و برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار استان همیشه قهرمان لرستان رقم زد.

الهام حسینی بانوی ارزنده و شایسته وزنه برداری استان و تیم ملی وزنه برداری کشورمان،با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (س) موفق شد با حجاب اسلامی و شایستگی مقام پنجم رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بانوان آسیا در تاشکند کشور ازبکستان را بدست آورد و  افتخاری بر افتخارات بانوان همیشه قهرمان ورزش استان لرستان بیفزاید.

 بنده این موفقیت بسیار ارزشمند را که برای اولین بار در تاریخ ورزش بانوان استان صورت پذیرفت را به مردم سرافراز استان لرستان و هیات موفق وزنه برداری و خانواده این بانوی قهرمان تبریک عرض نموده، موفقیت تمامی قهرمانان افتخار آفرین استان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

           حشمت الله امان الهی

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز