استاندار کردستان :

اصناف نهایت همکاری را با ستاد کرونای استان دارند

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۳:۰۲
کد خبر: ۱۱۷۰۱۴۳
اصناف نهایت همکاری را با ستاد کرونای استان دارند
استاندار کردستان از کسبه و اصناف شهرستان به دلیل همکاری مناسب با ستاد کرونا استان در خصوص تعطیلی فعالیت آنان در این ایام تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ بهمن مرادنیا در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه وضعیت قرمز در بسیاری از شهرستان‌های استان، گفت: بدون همراهی مردم عبور از این شرایط دشوار است وخسارت جبران ناپذیری برای استان و مردم به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: در شرایطی که اصناف و بازاریان زندگی شخصی خود را تعطیل کرده‌اند رعایت نکردن مصوبات ستاد کرونا توسط برخی از ادارات دولتی پذیرفتنی نیست و همه‌ی مدیران باید پروتکل‌های بهداشتی و کاهش حضور کارکنان را در راستای سلامت مردم رعایت کنند .

استاندار کردستان بر نظارات بیشتر در اماکن عمومی، ادارات، بانک‌ها و مطب پزشکان تاکید کرد و اظهار داشت: میانگین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان 58 درصد است که جا دارد صداوسیما و رسانه‌ها با تولید محتواهای رسانه‌ای در زمینه نقش اثرگذار مردم در خروج از وضعیت هشدار کرونایی و لزوم رعایت دقیق توصیه‌های بهداشتی تولید و منتشر کنند.

مرادنیا مصوبات ستاد مقابله با کرونا را لازم‌الاجرا و غیر قابل تفسیر خواند و تصریح کرد: بنا به تصمیم ستاد ملی کرونا در ایام ماه مبارک رمضان برگزاری نماز جماعت و جمعه ممنوع است و فقط شب‌های قدر و نماز عید فطر در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

استاندار کردستان در پایان از تصمیمات دولت برای ارائه بسته‌های حمایتی جهت حمایت از اصتاف و بازاریان در زمینه تسهیلات بانکی و بیمه‌ای در هفته‌ی آینده خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز