کارگران نقش آفرینان اصلی در تولید و توسعه هستند

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۵:۲۵
کد خبر: ۱۱۷۰۱۴۶
کارگران نقش آفرینان اصلی در تولید و توسعه هستند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان کارگران را نقش آفرینان اصلی و سربازان خط مقدم تولید و توسعه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ محمد ابراهیم زارعی بە مناسبت آغاز هفتە کار و کارگر، ضمن حضور در میان جمعی از کارگران شاغل در بیمارستان‌های تامین اجتماعی، کوثر و شهرداری منطقه ۲ سنندج بصورت نمادین از مقام کارگران تجلیل کرد.


وی با بیان اینکه کارگران نقش آفرینان اصلی در توسعه، تولید و رونق اقتصادی هستند، افزود: کارگران جزو شریف ترین اقشار جامعه هستند که همواره باید مورد توجه و حمایت قرار بگیرند.


زارعی نبود مهارت را یکی از ضعف‌های اساسی در میان جامعه کارگری ذکر کرد و اظهار داشت: وجود نیروی ماهر کار علاوه بر ارایه خدمات مطلوبتر می تواند در بالا بردن سطح درآمدی و رفاه بیشتر، نقش ایفا کند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی مهارت آموزی در استان خواست با رصد نیازهای بازار کسب وکار با جدیت بیشتر نسبت به تربیت نیروی کار ماهر و حرفه ای اقدام کنند.


زارعی مرزی بودن استان کردستان و نیاز بازار اقلیم کردستان عراق به نیروی کار توانمند و ماهر را یک فرصت عنوان کرد و افزود: هم اکنون تعدادی از مردم استان ما در اقلیم کردستان عراق با درآمد قابل توجه مشغول به کار هستند و با داشتن مهارت های مورد نیاز در آن منطقه می توانند فعالیت بیشتری داشته باشند و سطح درآمدی بالاتری را از آن خود کنند.


وی ضمن تقدیر از جامعه کارگری که علیرغم مشکلات موجود اقتصادی همچنان با قدرت و علاقه در راه توسعه و سازندگی کشور و استان تلاش می کنند، گفت: ما نیز به عنوان مسئول از حضور و تلاش کارگران قدردانی می کنیم و با همه وجود تلاش خواهیم کرد که در حد توان و وسع خود از آنان حمایت کنیم.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در اولین روز از شروع هفته کار و کارگر با حضور در بیمارستان تامین اجتماعی با اهدا شاخه گل از جمعی از کارگران بستری در این بیمارستان عیادت و در بیمارستان کوثر و شهرداری منطقه ۲ سنندج نیز از تعدادی از کارگران شاغل در بخش های مختلف تقدیر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز