با مراجعه به نمایشگاه مجازی امسال تجربه کنید؛

شگفتانه نمایشگاه مجازی قرآن کریم / تخفیفات شگفت‌انگیز برای مردم

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۱:۵۲
کد خبر: ۱۱۷۰۵۰۴
شگفتانه نمایشگاه مجازی قرآن کریم / تخفیفات شگفت‌انگیز برای مردم
معاون اجرایی نمایشگاه مجازی قرآن کریم در رادیو گفت‌وگو از عرضه خدمات قرآنی نظیر آموزش و بسته‌های فرهنگی با قیمتی بسیار نازل در این رویداد فرهنگی-مجازی خبر داد.

به گزارش برنا؛ مرتضی خدمتکار در ارتباط زنده با برنامه "صبح وگفتگو" رادیو گفت‌وگو در خصوص کم و کیف نمایشگاه قرآن امسال در ایام ماه رمضان اظهار کرد: مردم تهران حال و هوای 27 دوره از نمایشگاه را تجربه کردند که تفرج گاهی معنوی برای این رویداد فرهنگی قرآنی بود.
 
وی افزود: بدلیل شریط خاص کرونا، عملا امکان برپایی نمایشگاه نیست و امسال تلاش داریم مقدمات برپایی مجازی نمایشگاه قرآن کریم را برگزار کنیم.
 
خدمتکار شنبه هفته آتی -11 اردیبهشت- را شروع نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم عنوان کرد که بر روی سامانه اینترنتی تجربه می‌شود.
 
معاون اجرایی نمایشگاه مجازی قرآن کریم ادامه داد: این نمایشگاه دو بخش اصلی و محوری دارد که شامل فروش و خدمات محتوایی است.
 
خدمتکار گفت: در حوزه فروشگاهی بیش از 500 ناشر حوزه قرآن، دین و دفاع مقدس ثبت نام خود را نهایی کرده‌اند تا به فروش آثار و مکتوبات خود بپردازند.
 
وی افزود: در بخش خدمات محتوایی هم تلاش شده است تمام موسسات و مراکز فرهنگی دینی در کشور که در بستر فضای مجازی دارای برنامه‌های ممتاز و خلاقانه هستند، گردآوری کنیم.
 
خدمتکار این مراکز را 470 موسسه تخمین زد و گفت: با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، خدمات خود را با تخفیفات ویژه و ارزان به مردم ارائه خواهند کرد.
 
وی این خدمات را شامل مشاوره خانواده، آموزش قرآن، حوزه کودک و نوجوان و نگارخانه آثار قرآنی برشمرد و افزود: امیدواریم نمایشگاه مجازی قرآن کریم فرصت خوبی برای انس بیشتر مردم با قرآن باشد.
 
خدمتکار در مقایسه با دوره‌های قبل گفت: در گذشته فقط مردم تهران بازدید کننده حضوریِ این رویداد بودند ولی در سال جاری همه مردم کشور بر بستر مجازی قادر به بازدید از سامانه Ikfa.ir خواهند بود.
 
گفتنی است نمایشگاه قرآن کریم بر بستر فضای مجازی تا پایان ماه مبارک رمضان دایر خواهد بود.

نظر شما