مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

تعطیلی باشگاه‌های ورزشی در شرایط قرمز کرونا الزامی است/ پلمپ بدون اخطار در انتظار متخلفین

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۵:۴۳
کد خبر: ۱۱۷۰۶۹۹
تعطیلی باشگاه‌های ورزشی در شرایط قرمز کرونا الزامی است/ پلمپ بدون اخطار در انتظار متخلفین
مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز با بیان این که " تعطیلی باشگاههای ورزشی در وضعیت قرمز کرونا الزامی است " نسبت به برخورد جدی با متخلفین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،مجتبی جانعلی اظهار کرد: متاسفانه این بیماری روند صعودی در بسیاری از استانهای کشور به ویژه البرز را طی می کند که این مسئله اهمیت رعایت پروتکل ها و اجرای محدودیت‌های لازم را بیشتر می کند.

وی تاکید کرد: در چنین وضعیتی حفظ سلامت جامعه و شهروندان به ویژه ورزشکاران عزیز، در اولویت تمام برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و در این راه به هیچ وجه مماشات و کوتاهی نخواهیم کرد.

جانعلی افزود: به اطلاع همگان می رسانیم که اماکن ورزشی دولتی در صورت عدم رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا و باز بودن، فسخ قرارداد خواهند شد.

وی با بیان این که " تعطیلی باشگاههای ورزشی در وضعیت قرمز کرونا الزامی است " اضافه کرد: همچنین باشگاههای ورزشی خصوصی نیز در صورت تخلف و باز بودن، قبل از اخطار پلمپ می شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: برای اجرای بهتر برنامه های ورزش و جوانان در مقابله با ویروس کرونا، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها موظف هستند گزارش عملکرد خود در این خصوص را بصورت روزانه به فرمانداران ارائه دهند.

وی تصریح کرد: از تمام اماکن ورزشی دولتی و باشگاههای خصوصی می خواهیم که به هیچ عنوان در چنین شرایطی سهل انگاری نداشته و نسبت به تعطیلی و اجرای کامل مصوبات ستاد مقابله با کرونا اقدام کنند، چرا که با متخلفین برخورد جدی صورت می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز