استاندار کردستان:

کمک بە آزادی زندانیان کاهش دهندە دیگر آسیب‌های اجتماعی است

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۳:۳۱
کد خبر: ۱۱۷۰۷۳۳
کمک بە آزادی زندانیان کاهش دهندە دیگر آسیب‌های اجتماعی است
استاندار کردستان کمک بە آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد را کاهش دهندە دیگر آسیب‌های اجتماعی و اقدامی در راستای رضایت خداوند عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ بهمن مرادنیا در دیدار با اعضای ستاد دیه استان ضمن قدردانی از زحمات این ستاد برای رهایی زندانیان جرائم عیر عمد گفت: تلاش برای نجات زندانیان و بازگشت آنان به آغوش خانواده‌ها بسیاری از مشکلات و آسیب هایی که ممکن است دامنگیر افراد شود را از میان بر می دارد.

وی با بیان اینکه به دلیل وضعیت اقتصادی ممکن است افرادی با بدهی مواجه و ناخواسته راهی زندان‌ها شوند، افزود: وظیفه انسانی و دینی ما است که از هر روش و راهی برای کمک به نجات این زندانیان اقدام کنیم.
 

مرادنیا با بیان اینکه کارهای ستاد دیه بسیاری از گره ها را باز و موجب شادمانی تعدادی از خانواده های گرفتار می شود، گفت: در جشن گلریزان امسال تلاش می کنیم از هر راه ممکن مبلغ قابل توجهی را به ستاد دیه کمک کنیم و این را برای خود از الطاف الهی می دانیم.

استاندار کردستان افزود: تا جشن گلریزان تلاش خواهیم کرد بیش از ۱۰ میلیارد ریال را از راههای مختلف و توسط خیرین به امر آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد در استان اختصاص دهم.

سال گذشته ۲۰٨ زندانی جرائم غیر عمد در استان با بیش از ۳۶ میلیارد تومان در جشن گلریزان و با بکارگیری راهکارهای مختلف آزاد و برای امسال نیز ۱٨۳ زندانی با ۹۳ میلیارد تومان بدهی چشم انتظار آزادی از زندان ها هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز