معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

انتخابات در ۳ شهرستان لرستان به صورت الکترونیک برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۷:۴۸
کد خبر: ۱۱۷۰۷۵۳
انتخابات در ۳ شهرستان لرستان  به صورت الکترونیک برگزار می شود
محمود ثمینی گفت: انتخابات ۱۴۰۰ در مراکز شهرستان های خرم‌آباد، بروجرد و کوهدشت به صورت الکترونیک برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ ثمینی در  جلسه ستاد انتخابات لرستان که  با حضور اعضای ستاد، فرمانداران و بخشداران استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده بود،اظهارکرد:انتخابات ۱۴۰۰ در مراکز شهرستان های خرم‌آباد، بروجرد و کوهدشت به صورت الکترونیک برگزار می شود و هدف ما برای برگزاری انتخابات الکترونیک در همه شهرهای استان بود که به دلیل محدودیت در تعداد صندوق های الکترونیک فعلا در سه شهر اجرا می شود.

او افزود: با توجه به بازگشت معکوس و مهاجرت به روستاها، آمار جمعیت روستاهای ما نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده و در تعدادی از روستاها که در گذشته انتخابات شورا در آنها برگزار نشده ،امسال صاحب شورا می شوند که از تلاش فرمانداران و بخشداران عزیز برای ثبت نام از داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی روستایی، هم تشکر کردیم و هم مشکلاتشان را مورد بررسی قرار دادیم.

 ثمینی تصریح کرد:  با توجه به شرایط کرونایی موجود در کشور و خصوصاً در استان لرستان از فرمانداران خواستیم که از هم اکنون برای عوامل اجرایی شعبات اخذ رای در هیئت‌های اجرایی  تدابیر لازم را اندیشیده و پیش‌بینی‌های لازم را داشته باشند.

او با تاکید بر ضرورت آموزش مجازی انتخابات الکترونیک برای عوامل اجرایی، خاطر نشان کرد: خوشبختانه با پیگیری های استاندار لرستان در ستاد انتخابات کشور، سه شهرستان انتخابات را بصورت الکترونیکی برگزار خواهند کردو با توجه به آمار وزارت کشور از جمله استان‌هایی هستیم که بیشترین تعداد شهرستان را در این زمینه داریم و از این بابت از  استاندار لرستان، مجموعه دست‌اندرکاران و ستاد انتخابات کشور تشکر و قدردانی می‌کنیم.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: امروز پشتیبانی های لجستیکی و سایر موارد لازم،  مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد برای رفع مشکلات کمیته‌ای در ستاد انتخابات استان این موضوع را دنبال کند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با تقدیر ویژه از همراهی و همکاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه افلاک به خاطر اطلاع رسانی مطلوب در روند ثبت نام انتخابات داوطلبین شورای اسلامی شهری و روستایی و پوشش مناسب در رابطه با اقدامات انجام شده در سطح استان،خاطر نشان کرد:  در ادامه هم تقاضا  این است که علاوه بر همکاری های گذشته، برنامه ویژه ای در جهت آموزش عمومی شهر هایی که انتخابات الکترونیکی در آنها برگزار خواهد شد از حدود یک ماه قبل آغاز کنند.

او تصریح کرد: این آموزش باید مکررا برای مردم تکرار شود تا در اذهان عمومی قرار گیرد اگر چه  کمیته اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی هم فعال است ولی گستردگی اطلاع‌رسانی در سطح استان به وسیله مرکز افلاک خواهد بود که انشاالله در این زمینه همکاری لازم را با ما داشته باشند.

ثمینی گفت: شهرستانهای خرم آباد ، بروجرد وکوهدشت سه شهرستانی هستند که  برای انتخابات الکترونیکی مشخص شده اند و انتخابات در مراکز آنها بصورت الکترونیکی برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز