یادداشت کوتاه؛

حالا توپ در زمین البرزی‌ها است

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۰۹:۲۱:۴۲
کد خبر: ۱۱۷۱۱۲۷
حالا توپ در زمین البرزی‌ها است
پس از کش وقوس های فراوان سرانجام مدیریت تیم فوتبال گل ریحان البرز تا پایان فصل جاری لیگ یک به هیات فوتبال البرز واگذار شد تا شاید این تیم بحران زده به ساحل آرامش برسد.

 به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مشکلات مالی و مدیریتی حاد باشگاه گل ریحان پس از ورود برخی از مدیران این باشگاه به موضوعات قضایی شکلی بارز به خود گرفت و حواشی بی شماری را به دنبال خود داشت.

دیگر خبری از تیم مدعی و متمول فصول گذشته نبود و از همان آغاز دست به دست شدن تیم توسط مربیان مختلف این نگرانی را ایجاد کرده بود که گل ریحان در فصل جاری روزهای دشواری را تجربه خواهد کرد.

درنهایت این مشکلات دامنه دار به جایی رسید که مدیرعامل باشگاه استعفای خود را از این مسئولیت اعلام کرد و هیئت مدیره نیز با توجه به نبود منابع مالی تیم را تا پایان فصل در اختیار هیئت فوتبال قرار داد.

حال در این شرایط مسئولان هیئت فوتبال مسئولیتی دشوار را بر گردن خود احساس می کنند و باید در 13 هفته باقیمانده تیم قعر نشین و بحران زده استان را به سرمنزل مقصود برسانند.

فارغ از مشکلات عمیق فنی و روحی این تیم قطعا موضوع تامین منابع مالی برای اداره تیم تا پایان فصل اهمیتی دوچندان دارد ومسئولان استانی باید در این موضوع هیئت فوتبال استان را تنها نگذارند.

واقعیت آن است که در حال حاضر توپ در زمین البرزی ها است و هر اتفاقی برای این تیم رخ بدهد به نام این استان و نه باشگاه نوشته می شود و حال که متولی فوتبال البرز وارد این بازی خطرناک شده همه باید برای نجات تیم یاری اش کنند.

گل ریحان یک ظرفیت بزرگ برای فوتبال البرز است و امید می رود در فرصت باقیمانده با هم افزایی بتوان این ظرفیت را برای البرز حفظ کرد ومانع از سقوط آن شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز