رفع موانع توسعه و تقویت شبکه های ارتباطی در شهر هوشمند ارومیه

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۲:۰۰:۱۰
کد خبر: ۱۱۷۱۲۵۴
رفع موانع توسعه و تقویت شبکه های ارتباطی در شهر هوشمند ارومیه
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از تعامل و همکاری با شهرداری ارومیه در راستای رفع موانع توسعه و تقویت شبکه های ارتباطی در ارومیه خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، قاسم جلیلی نژاد مدیر کل ارتباطات استان در نشست مشترک با شهردار ارومیه، اظهار کرد: نحوه تعامل و همکاری شهرداری در اجرای پروژه های حوزه ارتباطات در شهر هوشمند ارومیه و تسریع در رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده بسیار تعیین کننده است.

جلیلی نژاد افزود:توسعه کسب و کارهای حوزه فاوا و تحقق شهرهوشمند در گرو داشتن زیرساخت های مناسب شهری است که این موضوع با تعامل و همکاری شهرداری در رفع موانع توسعه و تقویت شبکه ارتباطی محقق می شود.

وی تصریح کرد:در این نشست راهکارهای تجمیع و زیباسازی دکل های مخابراتی هریک از اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و شهردار محترم ارومیه بر توسعه همکاری های مشترک تاکید کرد.

مدیر کل ارتباطات استان با تاکید بر کاهش تعداد دکل‌های مخابراتی در سطح شهر و جمع آوری دکل‌های غیرقابل استفاده مستقر در بعضی از فضاهای مسکونی، آموزشی و بهداشتی، عنوان کرد:بهبود سیما و منظر شهری،کاهش نگرانی‌های روانی شهروندان، کاهش اعتراضات مردمی و همچنین صرفه‌جویی هزینه‌های اجرایی،عملیاتی و تامین و نگهداری سایت‌های مخابراتی از طریق استفاده مشترک از آنها توسط اپراتورهای تلفن همراه از جمله مزایای کاهش تعداد دکل ها است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز