رییس ورزش وجوانان بروجرد در گفت وگو با برنا خبرداد :

پیگیر بازگرداندن خانه جوان بروجرد به ورزش وجوانان هستیم / ثبت ۳ سمن دیگر در حوزه جوانان بروجرد در دست اقدام است

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۲:۲۸:۵۴
کد خبر: ۱۱۷۱۲۹۶
پیگیر بازگرداندن خانه جوان بروجرد به ورزش وجوانان  هستیم  / ثبت ۳ سمن دیگر در حوزه جوانان بروجرد در دست اقدام است
محمود رحمتی گفت: فعال کردن خانه جوان بروجرد از مطالبات جدی جوانان این شهرستان است .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ رحمتی روز سه شنبه در این گفت وگو با اشاره به آخرین وضعیت خانه جوان بروجرد ، اظهار کرد: خانه جوان  این شهرستان در حال حاضرفعال نیست و ساختمان آن  در اختیار موسسه زلزله نگاری و زیر نظر فرمانداری قرار دارد .

او با بیان اینکه فعال کردن خانه جوان بروجرد مطالبه سمن ها و  جوانان این شهرستان است ، افزود:سمن های ورزش وجوانان و حتی تعدادی از جوانان بروجردی به جد خواهان بازگرداندن این ساختمان برای فعال کردن خانه جوان هستند.

 رحمتی با تقدیر از حشمت الله امان الهی مدیرکل  ومجید زهره ای معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان در جهت پیگیری خانه های جوان شهرهای استان ،تصریح کرد: مکاتبات لازم با معاونت امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان صورت گرفته که هرچه سریعتر بتوانیم خانه  جوان بروجرد را عودت داده و برای جوانان این شهرستان فعال کنیم.

 رییس ورزش وجوانان بروجرد با بیان اینکه به طور جدی پیگیر این موضوع هستیم  خواستار همکاری استانداری لرستان ازجمله  موسسه زلزله نگاری که احتمالا با مدیریت بحران استان مرتبط است وهمچنین فرمانداری بروجرد برای بازگرداندن این ساختمان مهم به جوانان بروجردی  شد.

 رحمتی در ادامه به تعداد سمن های حوزه جوانان بروجرد اشاره کرد و گفت: درحال حاضر 2 سمن در دو زمینه فرهنگی و گردشگری در ورزش وجوانان بروجرد فعال است و 3 سمن دیگر نیز در روند ثبت و تکمیل پرونده در معاونت جوانان  اداره کل قرار دارد .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز