۱۰۵ تن گوشت قرمز منجمد در آذربایجان‌غربی توزیع می شود

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱:۳۷
کد خبر: ۱۱۷۱۴۶۵
۱۰۵ تن گوشت قرمز منجمد در آذربایجان‌غربی توزیع می شود
مدیر شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی گفت: به منظور تنظیم بازار گوشت قرمز در ایام ماه مبارک رمضان، جهت مصارف خانوار ۱۰۵ تن گوشت قرمز منجمد گوساله در سطح استان توزیع می شود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، داوود قربان نژاد در خصوص جزییات توزیع این میزان گوشت قرمز افزود: گوشت قرمز منجمد با نرخ مصوب هر کیلو قطعه ران ۸۰ هزار تومان و قطعات سردست و گردن هر دو ۷۷ هزار تومان درب سردخانه با معرفی نامه سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال توزیع می باشد و این روند همچنان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی ادامه داد : این شرکت آمادگی خود را در راستای خدمات رسانی های لازم توسط تلاش های تمام وقت همکاران پشتیبانی امور دام در ایام ماه مبارک رمضان اعلام می نماید و محدودیتی در این عرصه وجود ندارد.

قربان نژاد عنوان کرد: با تدابیر اتخاذ شده هیچ  گونه کمبودی در ماه مبارک رمضان در این زمینه نداریم و در صورت افزایش تقاضا به گوشت قرمز و مرغ منجمد درسطح بازار، از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان این اقلام تأمین می شود.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان  آذربایجان غربی گفت: بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان، این اقلام در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف و توزیعی و شبکه‌های توزیع منتخب صنفی توزیع می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز