نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی

مسوولان برای احیای تمامی ظرفیت موقوفات استان یزد همکاری کنند

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۲۱:۳۷:۲۰
کد خبر: ۱۱۷۱۵۳۷
مسوولان برای احیای تمامی ظرفیت موقوفات استان یزد همکاری کنند
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت و جایگاه وقف در جامعه اسلامی گفت: مسوولان محلی نسبت به احیای موقوفه همکاری و همراهی لازم را در مناطق مختلف استان داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمدصالح جوکار" نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه  در دیدار با "حجت الاسلام حسین زارع زاده" مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به جایگاه وقف در اسلام افزود: موضوع وقف از اهمیت بسیار بالایی برخودرار است و باید در راستای ترویج آن بیش از پیش تلاش کرد.

وی با تاکید بر اینکه نیازسنجی در ثبت وقف اهمیت زیادی دارد،  اظهار کرد: با توجه به هزینه کرد درآمدهای حاصل از وقف طبق نیت واقفان، لازم است مشاوره‌های کافی به افرادی که تمایل به ثبت وقف دارند در ارتباط با نیازهای روز جامعه ارایه شود تا وقف مطابق با نیاز جامعه ثبت و بیشترین تاثیر را داشته باشد.

نماینده مردم  یزد و اشکذر در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه احیای برخی موقوفه های قدیمی نیازمند همراهی و همکاری چند دستگاه و نهاد است گفت: لازم است مسوولان این دستگاه‌ها نسبت به احیای موقوفه  همکاری و همراهی لازم را داشته باشند و موانع موجود را در این راه بردارند.
جوکار خاطرنشان کرد: برخی از این موقوفه ها در صورت احیا می‌تواند کمک بسیار خوبی به توسعه منطقه خود داشته باشد و به همین دلیل باید نسبت به آن توجه لازم شود.
حجت الاسلام حسین زارع زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد هم در این دیدار به ارایه گزارشی از وضعیت موقوفه در استان پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز