راه اندازی نخستین مرکز انجام آزمایش روانشناختی در شهرستان مهریز

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۰۹:۴۴:۰۷
کد خبر: ۱۱۷۱۵۹۴
راه اندازی نخستین مرکز انجام آزمایش روانشناختی در شهرستان مهریز
مدیر بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز گفت: برای نخستین بار مرکز انجام آزمایش روانشناختی با حضور روانپزشک مجرب در این مجموعه درمانی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید "رسول محسن‌زاده" مدیر بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز روز سه‌شنبه در گفتگویی اظهار کرد: در این مرکز زیرنظر پزشک ، آزمایش های استعدادیابی تحصیلی، هوش (کودکان و بزرگسالان)، شخصیت شناسی، سنجش سلامت روان و سنجش افسردگی و اضطراب صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ایجاد این مرکز برای رفاه حال مردم  جزو مطالبات و موضوع های ضروری است ادامه داد: انجام تست سنجش سازگاری ازدواج، زوج درمانی - درمان زناشویی و  روان درمانی (شناختی - رفتاری) جزو دیگر برنامه‌های این مجموعه است .

مدیر بیمارستان مهریز خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای نوبت‌گیری با تلفن ۳۲۵۳۱۵۰۰_۰۳۵ ، شماره گیری کد #۸*۹۸۹۸*۷۸۸* و از طریق درگاه  Clinic.ssu.ac.ir به صورت شبانه‌روزی مراجعه ، اقدام و از برنامه‌ها استفاده کنند.

محسن‌زاده اظهار کرد: هدف تمامی برنامه‌های بیمارستان در بخش‌های مختلف توجه به مطالبات بر حق و تامین رفاه و خدمت به شهروندان است و این وضعیت بر حسب ضرورت در شهرستان همچنان با همکاری کارشناسان مجرب ادامه دارد .

فعالیت درمانی و بهداشتی بیمارستان مهریز از سال ۱۳۷۲ آغاز شد که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ، بخش های زنان و زایمان ، جراحی، اورژانس، اطفال، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز و چشم پزشکی است.

نظر شما