جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

برنامه‌های روز جهانی قدس در فضای مجازی یزد برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۰۹:۴۳:۴۸
کد خبر: ۱۱۷۱۵۹۶
برنامه‌های روز جهانی قدس در فضای مجازی یزد برگزار می‌شود
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: ویژه برنامه‌های بزرگداشت روز جهانی قدس ( آخرین جمعه ماه رمضان) در چارچوب طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در ۱۰ شهرستان این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "سعید زارع"جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد در نشست هماهنگی برگزاری روز جهانی قدس که با حضور مسوولان کمیته های مختلف برگزار شد، افزود: مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برپایی جلسه‌های گفت و گو و تبیین اهمیت و ابعاد این روز در فضای مجازی و رسانه‌های گروهی اهم برنامه‌هاست.

وی با بیان اینکه باید با وجود شیوع کرونا همچنان شور روز جهانی قدس به نحو مناسبی در بین مردم و جوانان زنده بماند، اظهار کرد: تهیه، تولید و انتشار محتواهای فرهنگی، بصیرتی و معرفتی در خصوص این روز و ساخت کلیپ و فیلم‌های کوتاه و مستند بابت موضوع یادشده از جمله برنامه‌های مدنظر است.

این مسوول فرهنگی استان یزد خاطرنشان کرد: رسانه‌های گروهی باید با بهره‌گیری از ظرفیت استادان و دانشجویان و برگزاری میزگردها، مردم و نسل جوان را با توطئه‌های رژیم غاصب صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا در قبال مردم مظلوم فلسطین آشنا کنند و  جنایت های استکبارجهانی را بیش از قبل نشان دهند.

زارع با بیان اینکه کرونا وجود دارد و باید تمامی برنامه‌ها در جلوگیری از شیوع این ویروس باشد، یادآور شد: استفاده جدی از ظرفیت های فضای مجازی، تبلیغات محیطی و شهری، تهیه و انتشار پوستر، تحلیل‌ها، موشن‌گرافی، عکس‌نوشته از سخنان امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص قدس و استفاده از دیدگاه کارشناسان ضروری است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد اظهار کرد:  پخش سرودهای حماسی و فلسطین، ایجاد نمادهای بصری، برافراشتن پرچم‌های فلسطین در میدان ها و خیابان‌ها، الصاق اقلام تبلیغاتی اعم از پوستر، تراکت به خصوص پرچم فلسطین و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل در خودروها صورت گیرد.

به گفته زارع بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های مساجد، کانون‌های مقاومت و سازمان‌های مردم‌نهاد و تولید برخی فیلم‌های مناسب و آموزنده در خصوص مردم و جوانان فلسطین و انتفاضه جزو موارد مهمی است که مردم و نهادها در روز قدس به آن عنایت داشته باشند.

در این نشست جمعی از مسوولان به ارایه دیدگاه های خود در خصوص بزرگداشت روز قدس جهانی پرداختند که از مهمترین آنها می‌توان به فضاسازی مناسب شهر و استفاده از فضای مجازی و رسانه‌های گروهی در ۲۴ شهر و تعدادی از روستاهای پرجمعیت استان اشاره کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز