افزایش ۱۰ برابری پهنای باند مراکز مخابراتی محور تخت سلیمان تکاب

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۰:۱۷:۰۸
کد خبر: ۱۱۷۱۷۰۵
افزایش ۱۰ برابری پهنای باند مراکز مخابراتی محور تخت سلیمان تکاب
در تداوم بهینه سازی و ایجاد امکانات دسترسی مناسب برای مشترکین سرویس های پهن باند در مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی، سیستم های جدید آپ لینک در مراکز مخابراتی مادر در مسیر جاده تخت سلیمان با موفقیت نصب شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، حبیب‌الله فتاحی گفت: در تداوم بهینه سازی و ایجاد امکانات دسترسی مناسب برای مشترکین سرویس های پهن باند در مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی، سیستم های جدید آپ لینگ در مراکز مخابراتی مادر در مسیر جاده تخت سلیمان با موفقیت نصب شد.

وی افزود: با بهره‌برداری از این سیستم های نسل جدید پهنای باند هر کدام از مراکز مخابراتی حسن آباد و احمد آباد از  ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه به یک گیگا بیت بر ثانیه ارتقاء و ۱۰ برابر افزایش ظرفیت یافتند.

وی ادامه داد: با این افزایش پهنای باند مشترکین در این منطقه شاهد افزایش قابل ملاحظه‌ای در سرعت دانلود و آپلود درسرویس‌های پهن‌باند خواهند بود.   

سرپرست اداره مخابرات شهرستان تکاب اضافه کرد: همچنین پهنای باند و ارتباط سایر روستاها و مراکز مخابراتی محور تخت سلیمان که از دو مرکز اصلی حسن آباد و احمد آباد تامین می‌شد ۱۰ برابر افزایش یافت.

فتاحی افزود: بر اساس گزارش های فنی ظرفیت و پهنای باند اختصاص یافته در اجرا و بهره برداری از طرح های توسعه ای اخیر در روستاهای محور تخت سلیمان معادل کل پهنای باند شهرستان تکاب در سال قبل بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز