تئاتر خیابانی مریوان نقش تاثیر گذار در رونق گردشگری مریوان و استان دارد

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۰:۳۴:۳۷
کد خبر: ۱۱۷۱۷۳۶
تئاتر خیابانی مریوان نقش تاثیر گذار در رونق گردشگری مریوان و استان دارد
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تئاتر خیابانی شهرستان مریوان را بعنوان یکی از رویدادهای مهم و تاثیر گذار در رونق و توسعه صنعت گردشگری کردستان برشمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ یعقوب گویلیان در جلسه بررسی دو طرح پژوهشی در حوزه گردشگری کردستان با تاکید بر لزوم انجام پژوهش در تمامی حوزه های آثار تاریخی، فرهنگی و گردشگری گفت: طرح پژوهشی روستای هدف گردشگری نوره با هدف تهیه بسته های سرمایه گذاری و تعیین راهبردهای توسعه در این روستا انجام می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان پژوهشهای علمی را قبل از اجرای هر طرح را لازمه توسعه پایدار برشمرد و افزود: روستای نوره هم اکنون بعنوان روستای هدف گردشگری استان دارای امکانات و طرحهای مناسبی در حوزه گردشگری است.

او نقش گردشگری رویداد محور را در توسعه استان حائز اهمیت برشمرد و گفت: یکی از مهمترین جاذبه های کردستان در حوزه رویدادها برگزاری تئاتر خیابانی در شهرستان مریوان است که هرساله با برنامه ریزی و حضور گسترده اساتید برجسته فرهنگ و هنر در این شهرستان برگزار می شود.

یعقوب گویلیان به پتانسیل‌های گردشگری و وجود تاسیسات مناسب اقامتی و تفریحی در شهرستان مریوان اشاره کرد و افزود: تعیین بسته های سرمایه گذاری و همچنین توسعه گردشگری رویداد محور از اهداف اصلی دو طرح پژوهشی در دست اقدام است.

شایان ذکر است در این جلسه آرمان وطن دوست معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان، کارشناس حوزه گردشگری و مجریان ۲ طرح پژوهشی و راهبردی حضور داستند و  طرحها بررسی و تصویب شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز