شهردار سنندج خبر داد :

یک باب ساختمان واقع در چهار راه انقلاب جهت استقرار و ساماندهی کارگران ساختمانی در سنندج اختصاص یافت

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۵:۰۹
کد خبر: ۱۱۷۱۸۲۳
یک باب ساختمان واقع در چهار راه انقلاب  جهت استقرار و ساماندهی کارگران ساختمانی در سنندج اختصاص یافت
شهردار سنندج گفت: در راستای حفظ شأن وکرامت کارگران و استاد کاران ساختمان و به مناسبت هفته کارو کارگریک باب ساختمان متعلق به این شهرداری واقع در چهار راه انقلاب جهت استقرار این قشر زحمتکش اختصاص یافت .

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ شهردار سنندج ضمن تبریک هفته کار و کارگر اظهار داشت: کارگران از اقشار پرتلاش و زحمتکش جامعه هستند که همواره  باید قدردان زحمات آنان بود.

 مهندس حشمت اله صیدی بیان کرد : حفظ جایگاه و منزلت  کارگران ساختمانی همواره دغدغه اصلی مسئولان و مجموعه مدیریت شهری بوده است.

 وی افزود : تجمع کارکران ساختمانی در چهاره انقلاب همواره مورد نقد همشهریان بود و یکی از مطالبه شهروندان اختصاص مکان مناسب جهت استقرار این قشر زحمتکش بود .

وی عنوان کرد: یکی از برنامه های شهرداری و شورا در این دوره اختصاص یک ساختمان جهت استقرار کارگران ساختمانی بود که خوشبختانه با مصوبه شورای شهر یکی از ساختمانهای متعلق به این شهرداری و اقع در چهاره انقلاب جهت استقرار کارگران عزیز  تعیین شد.

وی  اعلام کرد: متراژ این ساختمان 265 متر است که  به انجمن صنفی کارگران ساختمانی تحویل داده شد .

شهردار سنندج از تمامی کارگران و استاد کاران بخش ساختمانی هم در خواست نمود : با همکاری و تعامل لازم با انجمن صنفی در این مکان استقرار پیدا کنند .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز