پیش تولید فیلم «جانباز» در مشهد آغاز شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۳:۵۹:۱۰
کد خبر: ۱۱۷۱۹۱۸
پیش تولید فیلم «جانباز» در مشهد آغاز شد
پیش تولید فیلم بلند جانباز در مشهد آغاز شد. این فیلم با موضوع پرداختن به بخش اندکی از زندگی جانبازان اعصاب و روان ساخته می شود.

«علی شکوفه» نویسنده و کارگردان در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) گفت:انجام یک کار فرهنگی همیشه بازخوردهای مناسبی در سطح جامعه رقم می زند، حال اگر انجام یک کار فرهنگی از وادی هنر و دریچه قاب جادویی تلویزیون و سینما باشد تاثیر دوچندانی در بطن جامعه می گذارد و چه بسا که بتواند یک تحول بزرگ را رقم بزند.

نویسنده و کارگردان فیلم جانباز با بیان اینکه همیشه پرداختن به موضوع دفاع مقدس و مسائل مربوط به این حوزه جذاب و متنوع است، گفت: متاسفانه قهرمانان دفاع مقدس در جامعه به طور شایسته مورد توجه قرار نگرفته اند، جانبازان انسان های بزرگی هستند که هر چقدر هم برای آنان قدمی برداریم، باز هم اندک است.

وی اظهارکرد: شاید برداشت برخی از مردم وقتی اسم جانباز را می شنوند این است که فردی دارای نقص عضو را تجسم می کنند اما دسته ای از جانبازان هستند که هم جسم خویش را در راه دفاع از کشور فدا کردند و هم از روح خود برای این مرز و بوم اتناع نکردند.

شکوفه گفت: فیلم جانباز برای ادای احترام به جانبازان اعصاب و روان ساخته خواهد شد تا هم ادای دینی به این قشر خاص از جانبازان کرده باشیم و هم بخشی اندک از مشکلات خانوادگی و جامعه ای را به معرض دید عموم بگذاریم تا شاید بتوان نگاهها را به این عزیزان بیشتر معطوف کرد.

نویسنده و کارگردان فیلم جانباز گفت:در این فیلم که موفق به دریافت پروانه ساخت شده بزرگان عرصه سینما و تلویزیون استان و کشور همکاری می کنند که هاشم عطار به عنوان مدیر فیلمبرداری، احمد ریحانه بازیگر نقش اول، محمدرضا خدنگی دستیار کارگردان و برنامه ریز و محسن محمودی طراح صحنه و لباس بخشی از عوامل این فیلم هستند.

 

نظر شما