دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی لرستان:

صلاحیت ۸۴ درصد داوطلبان شورا‌های شهری لرستان تایید شده است

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۲:۵۱
کد خبر: ۱۱۷۲۲۹۵
صلاحیت ۸۴ درصد داوطلبان شورا‌های شهری لرستان تایید شده است
باقر پور حسینی از تایید صلاحیت ۸۴ درصد داوطلبان شورا‌های شهری لرستان خبرداد.
به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ پور حسینی در این خصوص به رسانه ها ،اظهارکرد: یک هزار و ۴۸۵ نفرداوطلب ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهری این استان بودند که صلاحیت ۸۴ درصد آن‌ها تایید شده است.
 
او افزود: در مجموع صلاحیت ۲۳۵ داوطلب انتخابات شورا‌های شهری این استان توسط هیات‌های اجرایی و نظارت تایید نشد.

به گفته دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی لرستان از این تعداد ۱۳۸ نفر توسط هیات‌های اجرایی و ۹۷ نفر نیز پس از بررسی هیات‌های نظارت رد صلاحیت شده‌اند.

 
او ادامه داد: داوطلبان انتخابات شورا‌ها که نسبت به رد صلاحیت خود معترض هستند چهار روز برای اعلام اعتراض مکتوب به هیات‌های نظارت مهلت دارند.
 
پورحسینی  با بیان اینکه افرادی که صلاحیت آن‌ها توسط هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات تایید نشده است می‌توانند شکایت و اعتراض خود را از امروز نهم اردیبهشت به مدت چهار روز اعلام کنند،تاکید کرد: این افراد باید اعتراض خود را همراه با دلایل رد صلاحیتی که از سوی فرمانداری به آن‌ها اعلام شده است به دبیرخانه هیات عالی نظارت بر انتخابات استان مستقر در استانداری تحویل دهند. 
 
او درپایان ضمن اشاره  به تبلیغات زودهنگام داوطلبان شورای اسلامی شهر ،گفت: اگر افرادی هم تایید صلاحیت شدند، اما تخلفات آن‌ها در راستای تبلیغات پیش از موعد مقرر محرز شود در رد صلاحیت نهایی آن‌ها تاثیرگذار خواهد بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز