داور بانوی کاراته آذربایجان‌غربی دوباره هیات ژوری لیگ جهانی شد

۱۴۰۰/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۷۲۵۴۵
داور بانوی کاراته آذربایجان‌غربی دوباره هیات ژوری لیگ جهانی شد
بانوی داور بین المللی کاراته ایران از استان آذربایجان‌غربی برای دومین بار متوالی به عنوان مدیر تاتامی و هیات ژوری رقابتهای لیگ جهانی کاراته انتخاب حضور خواهد داشت.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، دومین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۲۱ که آخرین ایستگاه در مسیر کسب امتیاز ورودی المپیک محسوب می‌شود از امروز جمعه با حضور ۷۴۰ کاراته کا از ۸۷ کشور به میزبانی پرتغال در شهر لیسبون آغاز می‌شود. نکته مهم اینکه برای دومین بار متوالی المیرا گوزل زاده به عنوان مدیر تاتامی و هیات ژوری در این دوره از مسابقات حضور دارد.

عصر امروز سمینار توجیهی و هماهنگی داوران با حضور بیش از ۱۰۰ داور از کشورهای مختلف در هتل «الیسیپو اروینته» شهر لیسبون و با حضور، کلیه اعضای شورای داوران فدراسیون جهانی برگزار و در پایان از سوی «خاویر اسکالانته» رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی  اعضای مدیران تاتامی و هیأت ژوری این مسابقات انتخاب شد که حضور بانوی ایرانی در بین نفرات منتخب برای دومین بار جلب توجه می‌کرد.

المیرا گوزل زاده که اواخر اسفندماه و در رقابتهای کاراته وان استانبول برای نخستین بار مدیر تاتامی مسابقات شده بود، با عملکرد خوب خود، شورای داوران جهانی را مجاب کرد که بازهم به او اعتماد کرده و مدیریت و انتخاب داوران تاتامی شماره ۲ را برعهده وی قرار دادند. وی با در اختیار داشتن بالاترین درجه داوری جهان طی دو سال گذشته حضوری مستمر در معتبرترین رقابتهای برگزار شده از سوی WKF داشته است.

گوزل زاده در این مورد گفت: از اینکه یکبار دیگر مورد اعتماد اعضای شورای داوران  جهان قرار گرفتم جای خوشحالی و افتخار است. به عنوان یک ایرانی همیشه سعی کرده ام بهترین عملکرد را در قضاوت‌های خود داشته باشم و همین موضوع باعث شد اولین بار در ترکیه این مسئولیتها برعهده من قرار گیرد و همین موضوع باعث شد تا بتوانم توانایی خود را در بخش مدیریت تاتامی هم به بوته آزمایش بگذارم و خوشحالم که این موضوع از سوی مسئولان مربوطه دیده شد.

وی ادامه داد: همانطور که پیش از این گفته ام، افق دید من در داوری بالاست و خدا را شکر می‌کنم که زحماتم در مسابقات مختلف جهانی، آسیایی، کاراته وان ها دیده شده و مرا گام به گام به اهدافی که دارم نزدیکتر می‌کند. ان شاالله که بتوانم نماینده شایسته ای برای بانوان ایرانی باشم.

نظر شما