تثبیت حدود ۲۰ هزار شغل در آذربایجان‌غربی

۱۴۰۰/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۸:۴۶
کد خبر: ۱۱۷۲۶۳۵
تثبیت حدود ۲۰ هزار شغل در آذربایجان‌غربی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۹ هزار و ۷۴۷ شغل با وجود شیوع بیماری کووید ۱۹ طی سال گذشته در استان با اعطای تسهیلات کرونایی تثبیت شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، ابوالفضل عبادی افزود: برای تثبیت اشتغال در آذربایجان غربی و جلوگیری از اثرگذاری شیوع بیماری کووید ۱۹ در بخش های مختلف شغلی، طی سال گذشته هزار و ۸۷۷ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

وی اضافه کرد: طی سال گذشته ۱۸ هزار و ۵۹۰ پرونده تسهیلات کرونایی در بانک‌های آذربایجان غربی ایجاد و بخش عمده آنها منجر به پرداخت تسهیلات شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی بیان کرد: میزان تسهیلات درخواستی برای این تعداد پرنده سه هزار و ۳۰ میلیارد ریال بود که هزار و ۸۷۷ میلیارد ریال آن در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

عبادی گفت: در حال حاضر ۳۸۳ هزار نفر در آذربایجان غربی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که طبق برآوردها، ۲۲۰ هزار نفر را کارگران در بخش های مختلف تشکیل می دهند.

وی افزود: طی سال گذشته همچنین با وجود مشکلات موجود و کاهش تسهیلات مشاغل خانگی در آذربایجان‌غربی، حدود ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات در این بخش پرداخت شد که این روند تا پایان سال مالی جاری ( آخر تیر امسال) ادامه دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز