شهردار سنندج :

کارگران شهرداری در شرایط سخت کرونایی درخط مقدم خدمات رسانی به شهروندان بودند

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۰:۵۲:۱۴
کد خبر: ۱۱۷۲۸۷۰
کارگران شهرداری در شرایط سخت کرونایی درخط مقدم خدمات رسانی به شهروندان بودند
شهردار سنندج با بیان اینکه کارگران شهرداری همواره در تمام فصول خدمات رسانی مطلوبی به شهروندان ارائه می کنند گفت : تلاش گارگران این شهرداری در شرایط سخت کرونایی قابل تقدیر است .

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ صبح امروز و به مناسبت هفته کارو کارگر  مراسم تجلیل از کارگران نمونه این شهرداری با حضور شهردار، معاون توسعه مدیریت ومنابع و نماینده های شوراهای اسلامی کار در دفتر شهردارسنندج برگزار شد.

شهردار سنندج هفته کارو کارگررا به   تمامی کارگران  خدوم وزحمتکش بویژه کارگران خدوم شهرداری تبریک گفت و اظهار داشت:  بخش عظیمی از پرسنل شهرداری از جامعه کارگری هستند که همواره در طول سال و بصورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به شهروندان فهیم هستند.

مهندس حشمت اله صیدی عنوان کرد: کارگران شهرداری همواره در طول سال و در زمان بحرانها درخط مقدم خدمات رسانی به شهروندان هستند .

وی گفت : تلاش  کارگران خدوم وزحمتکش شهرداری در تمامی بخش ها اعم از پاکبان ها ، کارگران آرامستان ، فضای سبز و عمران در شرایط سخت کرونایی قابل تقدیر است .

 مهندس صیدی افزود : نظم بخشی ،ساماندهی و تلاش در راستای رعایت عدالت نسبی  از جمله اهداف و اقدامات مدیریت شهری در این دوره جهت رضایتمندی کارگران گرانقدر بوده است .

وی گفت: خوشحالم که امروز شهرداری از لحاظ ساماندهی پرسنل و نیروی انسانی دارای ساختار قابل قبولی است.

شهردار سنندج در پایان عنوان کرد : بی شک رضایتمندی حاصل شده از فعالیت های شهرداری در این دوره مرهون تلاش و خدمات رسانی شایسته شما کارگران عزیز به شهروندان است.

 

در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج نیز با گرامیداشت روز کارگر بیان کرد: در ابتدای ورود به مجموعه مشکلات و بی نظمی هایی در حوزه نیروی انسانی وجود داشت.

کمال کاظمی افزود: در همین راستا با همکاری حوزه سرمایه انسانی احیاء ساختار پرسنل شاغل در شهرداری سنندج بویژه پرسنل شرکتی که بخش عظیمی از نیروی انسانی را تشکیل می داد؛ در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور شوراهای کار تشکیل شده و طرح طبقه بندی مشاغل اجراشد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این برای حل مشکل سنوات تجمیعی بازنگری های لازم انجام شد و گروههای شغلی  نیزپس ازبررسی اصلاح شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از کارگران نمونه شهرداری سنندج تجلیل بعمل آمد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز