مسئول کمیته استعدادیابی و رده‌های پایه فدراسیون دو و میدانی:

طرح بزرگ استعدادیابی تیم ۱۰۰ تخصصی ترین طرح در شرایط فعلی کرونا در کشور است

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۴:۵۱
کد خبر: ۱۱۷۲۹۹۳
طرح بزرگ استعدادیابی تیم ۱۰۰ تخصصی ترین طرح در شرایط فعلی کرونا در کشور  است
سیاوش سپهوند گفت: طرح بزرگ استعدادیابی تیم ۱۰۰ تخصصی ترین طرح در شرایط فعلی کشور در شرایط کرونا و جذب جامع آماری خانواده‌های دو و میدانی می باشد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛  سپهوند در گفت وگو با رسانه ها ،اظهار کرد: این طرح که یکی از برنامه‌های  کمیته استعدادیابی رده‌های پایه فدراسیون دو و میدانی است با همکاری کلیه مربیان پایه در حال جذب علاقه‌مندان به دو و میدانی از بین نونهالان و نوجوانان در  سراسر کشور می باشد.

 مسئول کمیته استعدادیابی رده‌های پایه فدراسیون دو و میدانی بیان  کرد: درحال حاضر  بیش از ۳ هزار نفر در این راستا جذب شده که امیدواریم تا پایان سال تحصیلی بتوانیم از جامعه هدف و از طریق فضای مجازی به اهداف بلند مدت خود دست یابیم.

  سپهوند گفت: در پایان این هدف کلیه افراد توسط تیم مجرب و کارشناسان فدراسیون و روسای محترم هیئت های ورزشی سراسر کشور غربالگری و به ۱۰۰ نفر برتر خواهیم رسید.

اوخاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰هدف ما که بحث استعدادیابی است در دستور کار قرار گرفته و برای مسابقات شش منطقه کشور ، برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده نوجوانان و جوانان و آماده کردن این تیم با حضور و مسابقات پیش رو برنامه های خوبی  رو داریم.

سپهوند عنوان کرد: از طرف دیگر ۳ مرحله لیگ نوجوانان و جوانان یکی از بهترین برنامه های کاری سال جاری است که می تواند با شرایط حضور تیم‌ها و اسپانسر های تخصصی از تیم پایه در سال‌های آتی تیم بزرگی و خوبی از دل لیگ پایه در بیاید .

او از اهداف تخصصی دیگر کمیته پایه فدراسیون دو و میدانی یا و فعال نمودن مدارس دو و میدانی سراسر کشور می باشد خبر داد وافزود: این طرح به صورت جشنواره آن هم در سال جاری به حمایت فدراسیون برگزار خواهد شد.

سپهوند   در پایان از آقای صیامی ریاست محترم فدراسیون دوومیدانی، کلیه عوامل فدراسیون و روسای سراسر کشور که حمایت بی‌دریغ خود را دارند، تشکر و قدردانی کرد.

 

نظر شما