اتصال ۲۸۰۰ نفر از روستائیان آذربایجان‌غربی به شبکه ملی اطلاعات

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۶:۲۵:۵۵
کد خبر: ۱۱۷۳۱۱۹
اتصال ۲۸۰۰ نفر از روستائیان آذربایجان‌غربی به شبکه ملی اطلاعات
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی از ایجاد یک سایت و ارتقاء تکنولوژی ارتباطی ۴ سایت در سه شهرستان آذربایجان‌غربی خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، قاسم جلیلی‌نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات  استان گفت: با ایجاد سایت جدید در روستای گلاز اشنویه از محل اعتبارات USO این روستا تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار گرفت.

وی افزود : به غیر از ایجاد سایت جدید اشنویه، ۴ سایت دیگر در روستاهای نمنجه، اشنوزنگ و گرده سور پیرانشهر و مراغان سردشت افزون بر ۲ هزار و ۸۰۰ نفر از جمعیت روستایی استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

جلیلی نژاد تصریح کرد: طبق برنامه ششم توسعه تامین زیرساخت های ارتباطی روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته برای ارائه چهار خدمت اصلی آموزش، کشاورزی، سلامت و خدمات بانکی از وظایف وزارت ارتباطات است که برای آن تلاش های قابل توجهی در روستا های آذربایجان‌غربی صورت گرفته است.

وی با اشاره به شرایط به وجود آمده بعلت شیوع ویروس کرونا تاکید کرد: تلاش می کنیم در اسرع وقت بستر استفاده از اینترنت پرسرعت را برای روستائیان استان به وجود بیاوریم تا تمام روستائیان از بحث آموزش، امورات کسب و کارها ، توسعه اشتغال روستایی و سایر امورات آنلاین بهرمند شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز