بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) سیاه‌پوش عزای علوی شد

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۹:۱۰
کد خبر: ۱۱۷۳۱۷۵
بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت علی(ع) و شب‌های قدر، سیاه‌پوش شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، صحن و سرای رضوی همچون اقصی نقاط ایران اسلامی در غم و اندوه شهادت مولای متقیان علی(ع) غرق در ماتم و عزاست و پارچه‌های سیاه عمودی بر گوشه و کنار این قطعه بهشتی به چشم می‌خورد.

چهار کتیبه بزرگ بر بالای ایوان‌های صحن‌های انقلاب اسلامی، آزادی، جمهوری اسلامی و مسجد جامع گوهرشاد نصب شده که بر روی آنها عبارت‌های «یا مرتضی علی(ع)»، «السلام علیک یا امیرالمؤمنین ابن الحسن والحسین والعباس(ع)»، «فزت و رب الکعبه» و «تهدمت و الله ارکان الهدی» قابل رؤیت است.

نصب پرچم‌های مشکی دور تا دور صحن‌های حرم مطهر رضوی هم حال و هوای ایام عزاداری علوی را به زائران و مجاورانی که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای شرکت در مراسم سوگواری اولین پیشوای شیعیان و عرض تسلیت به ساحت نورانی امام هشتم(ع) مشرف می‌شوند، بخشیده است.

همچنین پیش‌بینی‌های لازم در خصوص مفروش کردن صحن‌ها، تهیه اقلام مصرفی همچون محلول‌های ضدعفونی‌کننده و ماسک، لیوان یکبار مصرف، مُهر نماز و... از سوی معاونت خدمات زائرین حرم مطهر رضوی برای میزبانی شایسته از شرکت‌کنندگان مراسم شب‌های قدر این آستان مقدس انجام شده است تا زائران و محبان اهل عصمت و طهارت(ع) با آرامش خاطر بتوانند از برکات لیالی قدر فیض ببرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز