استاندار لرستان:

دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به آموزش و پرورش لرستان داشته است /افزایش فضاهای رفاهی معلمان طی سالهای اخیر/ استخدام ۸ هزار و ۱۰۰ معلم جدید در استان توسط دولت تدبیر و امید

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۳:۴۶:۵۷
کد خبر: ۱۱۷۳۲۷۶
دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به آموزش و پرورش لرستان داشته است /افزایش فضاهای رفاهی معلمان طی سالهای اخیر/ استخدام ۸ هزار و ۱۰۰  معلم جدید در استان توسط دولت تدبیر و امید
سید موسی خادمی گفت: طبق آمارها همواره توجه ویژه‌ای به آموزش و پرورش لرستان در دولت تدبیر و امید وجود داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛خادمی با اشاره به  مراسم بزرگداشت روز معلم که روز شنبه  با حضور دکتر روحانی همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده بود ،اظهارکرد: آیین تجلیل از معلمان برگزیده استان لرستان همزمان با سراسر کشور به مناسبت بزرگداشت روز معلم برگزار شد .

اوافزود: آموزش و پرورش لرستان جزو دستگاههای با سابقه‌ای است که معلمان و الگوهای مهم ایثارگر، فداکار و حائز نام برتر بسیاری در کشور دارد .

خادمی تصریح کرد: طبق آمارها همواره توجه ویژه‌ای به آموزش و پرورش لرستان در دولت تدبیر و امید وجود داشته به گونه ای که از سال ۹۲ تاکنون میانگین حقوق معلمان ۷ برابر شده و احتمال افزایش آن در سال جدید نیز می رود .

استاندار لرستان گفت: افزایش فضاهای رفاهی معلمان طی سالهای اخیر از هفت هزار متر به ۲۱ هزار متر، ساخت ۵۰۰ مدرسه و استخدام ۸۱۰۰ معلم جدید بخشی از اقدامات صورت گرفته توسط دولت در آموزش و پرورش استان است .

 خادمی خاطر نشان کرد: این اقدامات بیانگر توجه ویژه دولت تدبیر و امید به آموزش و پرورش لرستان است، هرچند علی رغم محدودیت ها تا رسیدن به نیازهای این دستگاه کماکان فاصله وجود دارد .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز