استاندار کردستان:

ظرفیت اصلی کردستان توانمندی‌های فرزندان استان است

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۰۹:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۳۳۶۲
ظرفیت اصلی کردستان توانمندی‌های فرزندان استان است
استاندار کردستان در مراسم تقدیر از معلمان نمونه استان، با تاکید بر اینکه کردستان محروم نیست، اظهار داشت: شاید در زیرساخت ها کم و کاستی داشته باشیم اما ظرفیت اصلی کردستان توانمندی های فرزندان استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ بهمن مرادنیا، در این مراسم که همزمان با مراسم کشوری با حضور رییس جمهور، برگزار شد افزود: ان شاالله همه ما در هر جایگاهی که هستیم برای رفع کاستی های استان تلاش کنیم. 

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های معلمان و مدیران مدارس استان، اظهار داشت: همه معلم ها نمونه هستند چون با عشق و علاقه سر کلاس درس حاضر می شوند و هیچ قلمی نمی تواند این عشق را توصیف کند. 


مرادنیا در ادامه اذعان داشت: ما در کردستان یک مشکل اساسی داریم و آن اینکه می خواهیم در توصیف یک چهره محروم و عقب مانده از استان، گوی سبقت را از یکدیگر برباییم. 


وی متذکر شد: وقتی خودمان این چهره را ترسیم می کنیم چه انتظاری از دیگران می توانیم داشته باشیم. 


استاندار کردستان با تاکید بر اینکه استان ما به گونه ای نیست که مورد ترحم قرار گیرد، خاطرنشان کرد:  این فضا با زبان و بیان معلمان می تواند تغییر کند. 


مرادنیا افزود: استان ما می تواند بسیار بیشتر از اینها در کشور اثرگذار باشد اما باید خودمان تلاش کنیم و به این هدف برسیم. 
در پایان این مراسم از ۷معلم نمونه استان تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز